U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, February 18, 2011

Tagged from FAR. =)

Sudah lame tak di-tag. Dan tag ini dari Far yang nun jauh si Shah Alam sane. Terima kasih sebab sudi kasik saye kerja rumah ini. hukhuk.

Sedikit nervous nak jawap tag neh. Sebab kene describe diri sendiri. Which i hardly can do. But i'll try okay~

______________________________________________________________


PERIBADI SAYE.

Bukan seorang yang peramah. Pendendam. Perasan cantek. Pemalas. Okeh. Ape lagi ye?

Status.
Isteri orang.

Kalau bukan si dia, pasangan saya adalah:
Hopefully, dialah dunia akhirat saya. pray.


CINTA.

Cinta pertama.
Unknown.

Jangka hayat percintaan paling lama.
2 tahun.

Sifat lelaki itu.
Macam2.


KERJAYA.

Cita-cita.
Takde yang spesifik. Yang aku tau, aku nak belajar selagi boleh.

Saya berusaha.
Untuk jadi seorang yang pandai kawal amarah. Dan belajar berhenti menuding jari.

Akhirnye.
Akhirnye ape? Heheh.


LIFE.

Disco/Liveband/Karaoke kenduri.
Tak pernah ke disco. Dan mungkin takkan pernah. Liveband pernah lah jugak. Tak enjoy pon actually. Biase2 saje. Karaoke kenduri? Hell no! Buat malu saje. hihi.

Movie.
Sume jenis movie pon aku layan. Kalau tak best, aku kutuk je lah. Harhar.

Sosial.
Biase2 saje. Sejak jadi bini orang ni, aku rase aku dah tak 'fun' lagi. Rindu Fatin yang dulu. Someone, tolong kembalikan aku yang dulu. *senyum kelat.


RANDOM.

Sex sebelum nikah.
Kau buat, kau tanggung lah akibatnye. Sendri mau ingatlah.

Parti politik saye.
Jadik pemerhati sudehhh. Bile aku nak daftar sebagai pengundi ni ye? huhu.

Sms yang terakhir.
From Zetty. Gosip2 sikit. heheh.

Baju yang dipakai hari ni.
Shirt ngan legging je.

______________________________________________________________



Sekian, Terima Kasih.

0 pembebel berjaya: