U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, February 1, 2011

mimpi lagiks.

aku nih agaknye ade masalah gangguan. yep. gangguan mase tidurr. gangguan camne tuh eaa..? jawapnyo adalahhhhh....... mimpi yang tak berape besh.. huhuhuhuu.. sape2 yang jadik peng-reader tegar blog aku nih kompem tau pasal aku suka mimpi pelik2 nih. sebab aku penah mention kat sini. eh eh. ade ke pembace tegar blog nih? koya lah fatin nih. sedor diri lah sikit. panggg!

dolu-dolu aku salu mimpi jatuh tangga. jatuh bangunan. memang mimpi yang jatuh-jatuh aje lah. yang frust nye, takde lak aku mimpi jatuh cinta kan...? hiks! mungkin sebab aku ni ade masalah dengan ketinggian kot? fear of heights. atau name saintifiknyo acrophobia. altophobia pon adalah mende yang same jugak rasenye.


ok. berbalik kepada mimpi aku yang paling latest. latest tak latest malam tadi jugak lah kan. yang ni lain sikit. actually bukan sikit lah. tapi lain banyak. aku dah tak mimpi jatuh pape dah. skank mimpi ade kaitan dengan air lak. iyooo. airr. water.

iklan kejap. hehehee. badan aku tak hot ceni. sob sob. hahahaa.

dah banyak kali dah actually aku mimpi air nih. hari tuh aku mimpi ngah mandi-mande kat pantai. pakai bikini bagai. feeling2 omputeh kulit lawo siap berjemur pakai sunscreen lagik. tetibe datang ombak besar gedabak dusyummm abes sume ditelan nyoo. aku? kompem lah tekapai2 dalam ombak yang besarr tuh. dah la tak reti berenang kan. mase tuh jugak aku tersedar. mengucap panjang kooo. dalam hati cakap itulah. ade hati nak jadik omputeh. padan muke. pangg!

si fasha sandal nih ade hati nak pakai bikini. tetek tecik aje ponggg~

okay. yang ni mimpi semalam punyerr. memule mimpi tuh, aku tak pasan lak aku buat ape. kat mane. yang aku ingat ade bas dan lori. dan orang yang agak ramai lah. pastu tetibe bangunan kat belakang aku runtuh koo. aku punye lah tekejut. tetibe lagik, kat depan aku ade sorang budak laki agak2 tinggi die takat buah dada aku. aku grab budak tuh heret lari same2 ngan haku. nak tinggal konon tak sampai hati lah kan. bangunan nak runtuh lah katekannn. dak laki tuh membelakangkan aku. kirenye aku pelok die dari blakang lah ni.

aku cilok sane cilok sini dengan jaye nye. pantas. dak laki tuh aku pelok kuat2. takmo lepas. keadaan masih blom selamat. mane nak carik tempat untuk berlindung nih? hehehee. dalam bertempiaran lari tuh, boley lak aku terlajak masuk dalam sungai. unsur air lagiiii. haih. sungai ke laut ke aku pon tak sure. camno aku leh tak pasan takde tanah kat situ? damm. sungai tuh memang luass. dan dipenuhi kayu kayan sisa runtuhan. orang pon ramai. terkapai2 lah aku. dah la dok sebok pegang dak laki tuh kannn...

aku panggil dak laki tuh. wei budak! takde jawapan. dengan bersusah payah, aku pusingkan badan die. muke die aku tak nampak. macam samar2 je. kne sensored lah kot. mase tuh baru aku tau, dak laki tu dah takde.....

mase tuh jugak aku tersedar dari tidur. lame aku termenung pandang kipas kat atas ngah pusing2, sambil usap2 pewot. dan aku mengeluh sorang2.




tragis kan mimpi aku? huhuhu.


btw, best ke pakai bikini goyang tetek tepi pantai tepi pool bagai? nak try lah! hihihih.

aku pakai baju tidur seksi hot-hot depan laki pon dah malu2 meow, inikan pule nak pakai bikini. ahaks!

2 pembebel berjaya:

Hanani Khairi said...

lucu la mmpi atien. hahaha

atenzuppe said...

Ko mmg terre lari3 cilok3 tu kan. huhu
Aku tauuuuu. Hehehe