U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, February 2, 2011

Meet The Duggar.

cube korang kire bape orang dalam gambar nih. aku suruh korang kire, sebab aku malas nak kire. heheheee.. boleh??

well. this picture belongs to ONE family. THE DUGGAR. iye. selamat berkenalan. heheheee. ramai gilerrrr kan?

this is Jim Bob and his wife, Michelle. tunjang family ini. aku tau pasal family nih mase tengok astro. channel 707 TLC. rancangan tuh tajuknye 14 kids & counting kalau tak silap. huhuhu.

aku memang suka tengok rancangan2 cenggini. ritu aku tengok ade couple tuh de 8 anak, itu pon aku dah amaze. yang nih? memang ternganga lah mulot aku tengok.

nih gambar tahun 2007. berlatar belakangkan rumah diorang. kat mane ntah. cube korang bayangkan, camno nak uruskan family segedabak ini? perbelanjaan kompem2 banyak kan. makan pakai. adui. keje ape si Jim nih haaaa? aiyakk!

ni rumah diorang. Jim bina sendrik dengan bantuan anak2 dan kawan2. iyo lah. nak jimat lah katekan. amazing.

The house has a 2000 sq. ft. living room / dining / kitchen area with large windows and adequate space for entertaining guests.

latest, tahun 2010, family nih dah jadik 19 orang. and counting! perghhhh. tapi termasuk menantu pertama lah kot? ngan cucu sorang. maknenye anak si Jim ngan binik die nih 17 orang, campur menantu sorang n cucu sorang. so jadik la 19 orang. and expecting.

best jugak kan ade family besar? tapi takmo lah besar cenggini kan..... heheheeee.

1 pembebel berjaya:

atenzuppe said...

ko buat la jadi 20 org pulak lilo. hehe