U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, January 30, 2010

meneladani qudwah membina generasi.

aku rase sangat tensen skank..tidak puas hati terhadap banyak perkara..tapi rasenye seperti tidak manis untuk aku luahkan di sini..juga tidak bekemampuan untuk aku cari sepasang telinga untuk dijadikan pendengar..ah..kengkadang aku rase seperti aku sudah tidak bebas meluahkan..sudah tidak bebas..

Aku sedang menghadiri ceramah dari ABIM actually..angkatan belia islam malaysia..tajuk ceramah seperti tajuk entry inim..rase semangat sebentar bila menghayati slide sh0w yg mereka sediakan..sangat menarik..dan rase sangat bebesar hati dapat luang mase besama kwn2 mcm ni..da lame rasenye xbekumpul beramai2 dgr ceramah heheh..

Teringin nak main b0wling..nak ajak dak2 ni g main lah malam ni kalau sempat..nak jalan2 cuci mate jugak..da lama tak jalan2 habiskan mase habiskan duit..huhuh..ade duit ke?aiyak!

Till then,buhbye..

5 pembebel berjaya:

suha asha said...

aishhh....pe ni..
smua da jd emotional skang...
de xpuah ati nga program ke??
sori r lau menyusahkan ko...
uwek....

atienalova said...

hakhak..
takde lah.
tak puas ati sbb kowg takde mase nak main bowling ngn aku!!
huh!

ann frendly said...

nanti atien dah jumpe kawan2, main la bowling puas2 :) shoping2.. mesti best..

黃立行Stanly said...

cool!i love it!情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,做愛

I LOVE YOU said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片