U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, January 30, 2010

meneladani qudwah membina generasi.

aku rase sangat tensen skank..tidak puas hati terhadap banyak perkara..tapi rasenye seperti tidak manis untuk aku luahkan di sini..juga tidak bekemampuan untuk aku cari sepasang telinga untuk dijadikan pendengar..ah..kengkadang aku rase seperti aku sudah tidak bebas meluahkan..sudah tidak bebas..

Aku sedang menghadiri ceramah dari ABIM actually..angkatan belia islam malaysia..tajuk ceramah seperti tajuk entry inim..rase semangat sebentar bila menghayati slide sh0w yg mereka sediakan..sangat menarik..dan rase sangat bebesar hati dapat luang mase besama kwn2 mcm ni..da lame rasenye xbekumpul beramai2 dgr ceramah heheh..

Teringin nak main b0wling..nak ajak dak2 ni g main lah malam ni kalau sempat..nak jalan2 cuci mate jugak..da lama tak jalan2 habiskan mase habiskan duit..huhuh..ade duit ke?aiyak!

Till then,buhbye..

3 pembebel berjaya:

Nasuha Rafien said...

aishhh....pe ni..
smua da jd emotional skang...
de xpuah ati nga program ke??
sori r lau menyusahkan ko...
uwek....

atienalova said...

hakhak..
takde lah.
tak puas ati sbb kowg takde mase nak main bowling ngn aku!!
huh!

annfrendly said...

nanti atien dah jumpe kawan2, main la bowling puas2 :) shoping2.. mesti best..