U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, February 2, 2010

mungkin aku terpaksa menerima kesederhanaan. kerana realiti tidak seindah fantasi.

dulu aku selalu berangan. berangan majlis kahwin aku. dari kecil umur baru pandai kenal tambah tolak darab bahagi. biasalah masa tu kan sudah pandai main kahwinkahwin masakmasak. dari kad kahwin sampai la kepada majlis resepsi. semua sudah terbayangbayang di mata aku ini.

kad kahwin imaginasi aku tebal. bukan nipis macam biasabiasa. color hitam. ada gambar aku dan bakal suami posing di tengah padang bunga tulip. okeh kad kahwin aku nampak mahal. tapi tak kesah sebab semua di seponsor. nama lagi berangan kan. hahahaaa. kalau takde yang nak seponsor pon tak mengape. sebab aku imagine mase tu aku sudah ade kerja ada duit sendiri bagai.kahwin pulak dengan laki kaya raya. so kad pon kena la mahai kan. =P

macamana dengan pelamin? takkan la kad aje yang mahal kan? heheheheee. aku takde la imagine pelamin yang grand gile. biasabiasa saje lebih kurang seperti pelamin tunang aku haritu. tapi ade kelainan la sikit. kan? ala-ala pelamin siti nurhaliza gituuu. hahahahahaaa. melampau. lebey2 pulak. hahahahahaaaaa. okeh masa dato' siti kahwin ritu aku nyaris2 nanges kot. teruja. terus call cakap kat mak aku, aku nak kahwin macam dato' siti. hahahahaaaaa. sangat takley bla.

part paling best ialah ketika kesanasinim ushar pelamin kat kedaikedai pengantin. mesti penat pening bagai. but this is my wedding so aku kena lah pilih sampai puas hati kan? lain lah kalau aku nak naik pelamin banyak kali kan? huh. hahahahahaaaaa. =p

acara merenjis2 pulak aku ngeri nak bayang. tangan kaki aku kompem basah lencun. biasa lah darah gemuruh hahahahaaa.

acara makan beradab? atau makan beradap? mane satu yang betul eh? yang ni pon aku takot nak bayang. tak tau mengapa. mase tunang haritu pon aku skip acara makan beramairamai tu. lari masuk bilik. malu? segan? takut? hahahahahaaaa. tak tau ape alasan aku yang pasti tunang aku marah sebab aku tak makan sesama. pastu sebok dok bandingbanding aku dengan si tuuuuuuttttt. tuuuttt buat tu. tuuuttt buat nim. cis. berani sungguh. aku ingat sampai mati. hahahahahaaa.

tull then, chow.

0 pembebel berjaya: