U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, November 17, 2009

sedikit ucapan dari saye.

sehari dua ni banyak menginsafkan aku. cheh ayat takley blah. mungkin, aku kebuhsanan melepakkan diri di rumah saje. tak perlu ke kolej. tak perlu risau memikirkan kebarangkalian untuk membazir. cume perlu risau fikir pasal perut yang perlu disumbat makanan. huh. masalah biase bagi aku.


aku yang kebohsanan di rumah.
seksi bukan?


dan. dugaan yang melanda diri juga tidak putusputus. pengajaran bagi aku. moga aku tidak cepat menggelabah macam dulu. eheheh. pape hal pon, jom layan aiman ni dulu.



lagu ni besh kan? sangat meruntun jiwa. aku dengar boley nanges woo. alaa takat kuar air mate setitik dua saje. tapi betol menyentoh kalbu aku. tatau la ape pendapat korang kan.

buat abg, terima kasih sebab hadir dalam hidup bby. walau ape pon yang berlaku, bby akan cube bertahan. bukan intan berlian yang bby inginkan. cukuplah dengan kehadiranmu. cukuplah dengan perhatian darimu. cukuplah dengan gelak tawamu. cukuplah dengan kasih sayangmu. maaf jika selalu menyinggung perasaan abg. selalu sangat bukan? iye selalu.

sayang aku kepada kau sebanyak zarahzarah di udara.
sebanyak titisan air di lautan.
mungkin lebey dari itu.
dan aku tau.
aku tak mungkin dapat menandingi sayang kau untuk aku.






doakan kami.




peace~

0 pembebel berjaya: