U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, November 20, 2009

musim hujan.


tiaptiap hari hujan. hujan tiaptiap hari. tiap hari pasti hujan. susah betol nak tengok matahari skank nim. oh matahari aku rindu. tolong munculkan dirimu. huhuh. berikutan hujan memcurahcurah, keadaan ceni memungkinkan kemungkinan-kemungkinan seperti berikut:


1. aku bangun awal. iye. seawal yang aku mampu. paling awal? jam12 tengahari. awal bukan? tidurku diganggu-gugat oleh suara-suara katak mendayu-dayu. chess. tak boley tengok aku senang sket ke? walaupun sang suami bertungkuslumus mengejutkan aku dari tidur yang lena, aku sanggup menghadiahkan die sebungkus due terajang. supaya dia diam dan tidak mengganggu tidurku. ampunnnn. lalalalaaaaa~

2. kenari kesejukan dihujankan. berendam air banjir setinggi buku lali. kesian. merengek manje mengajak aku mengukur kedalaman air di kawasan rumah si mangsa banjir.

3. jem. jalan sesak. banyak kerete terkedek-kedek di jalan raya. memungkinkan perasaan amarah bermaharajalela di benakku. cheh ayat nak jugak melankolik jarang-jarang hahahaaa. teringat peristiwa aku berpeleseran ke kbmall. keseorangan. sedey. ah bukan keseorangan point aku, tapi ape yang aku nak cakap, betape susahnye minah cun meletop cam aku nih nak masuk dalam kbmall tu. punye la jauh kene u-turn. sabo je lah.

4. save money. hahahahahaa. ni part yang paling aku suke. nape? yelah. aku duk lepak umah saje. tak jalan g mane pon. kenari tak gerak. save minyak. tak payah nak sebok2 nak singgah stesen minyak. aliran duit pun takde la memeningkan kepale eden ni ha. kalau kenari tak gerak g mane2, maksudnye aku pon tak kuar g berjoli membeli coli opss. sakan. hahahahaaa. iye hobi aku membeli coli. nape? ade masalah ke?

aku dan coli. comel bukan? weeee~

5. penambahan berat badan. ini untuk sang suami. maklumlah, pewot akan meminta perhatian lebey bile musim hujan melanda. sumbat makanan selagi boley. sumbat sehingga pewot kehadapan sedikit. baiklah aku mengaku, pewot aku yang kedepan sedikit. preggy ke? miahahahahahahahaaaaaa! oh tidak. cume telebey makan saje. tapi aku sukoooooooooo~ nak chubby tolonglah!

6. kadar mase untuk aku meng-0n9kan diri terjejas teruk berikutan kelembapan atau kelembaban mungkin? servis broadband aku inim. blog para bloggers jarang diterjah. ketinggalan maklumat2 terkini negara. tidak dapat campur tangan dalam masalah negara. farmville terbiar ditumbuhi lalang. ikan-ikan mati kelaparan. ahh. masalah besar bagi aku. iye masalah besar bagiku jika apabila aku on9 nnt, org len suda dapat menandingi level aku. aiyoshh!




aku amat berharap, hujan akan reda. alasan? aku ade event minggu depan. tuhan tolonglah. takma0 hujanbanjirhujan nim. tunggu 2minggu baru aku nak banjir. boley tak? hihihiiii.

p/s: event ape ye? coba teka. ngeee~

0 pembebel berjaya: