U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, November 14, 2009

cter nur kasih yang bakal meleret-leret.


ahad :
die buatkan aku burger daging.
aku telan dengan lahap.


isnin :
aku komplen.
burger daging semalam tak cukup mayonis.
ciput.
kedekut.

selase :
die buatkan aku burger daging lagi.
mayonis sampai meleleh-leleh.
aku telan lahap juga.

rabu :
aku komplen lagi.
mayonis banyak sangat.
burger daging kedai mubarak majid lagi beshhh.


die diam.
tenang.


ape yang aku nak sebenarnye?
dasar tak reti bersyukur!
at least berterima kasih la sket!!


title dan gamba tidak ade kne mengene dengan tajuk. bluwekkk!

1 pembebel berjaya:

annfrendly said...

heheheh... asik complaint pasal mayonis jek ye.. ade je yang tak kena... lain kali complaint la pasal roti ke, salad ke... hihihikk