U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, May 11, 2009

dan cuti pon bermula

esok aku muet speaking. then cuti. tapi even cuti xstart lagi, aku da mula berase bohsan. keje aku tiap2 ari ialah lepak kat umah je layan TV. btol, keje aku sebagai driver bas skola stil berjalan seperti biase. tapi tu je laa tiap2 ari. sangat sadis hidop aku kn? hahahaaa.

oh. tadi sebab kebuhsanan aku ter-tengok satu cter menarik (bagi aku) kt TV2 kul 11pg. ade tiap2 ari kot? huhuhuuu. drama melayu oh. hehehehee. aku sebenarnya jarang yang amat tengok tv. lagi2 klu RTM xtau nape. tapi tadi cam tertarik nak tengok. tajuk cter tu 'Cempaka Berbunga'. SANGAT SWEET DOWH!

drama tu berkisarkan sepasang suami isteri berpendapatan rendah. xtau sape nama pelakon tu tapi yang pompuan tu cm familiar. yang laki sumpah xpenah nampak. hehehee. berbalik kepada cter tadi, suami isteri tu xde anak. dan. sangat ma0kan anak. so si laki cadangkan amek anak angkat. disebabkan diowang just ade seketol motor cabok sahaje, pihak hospital tmpat diowg nak amek anak angkat tu x yakin diowg layak amek anak tuuu. macam2 halangan tapi last2 anak tu milik diowg gak. hehehee.

huh. tetibe aku ase malas nak cter lagi. nak tau tengok sendrik. wekwek! hahahahaaa. even cter ni sangat slow, tapi bagi aku slow2 ceni la lagi berkesan kot utk jln cter yg ceni? ayat keling suda kua ohh. hehehehee.

selamat bercuti~

3 pembebel berjaya:

atok said...

muet susa ta?
eheh

atienalova said...

ermm.
xtau ah nk ckp cane.
de owg ckp susah de owg ase senang.
heheheee.

amer|zhafran said...

guano muet??

cuti doh ek??

hahaha...

bnyok xtvt nih..

hahhaa