U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Sunday, January 4, 2009

patjanuaridueribusembilan

rini secara officialnya kelas bermula. actually kelas da start minggu lepas lagi, tapi sebab still dalam suasana pendaftaran pelajar ( actually ini hanya alasan sebab tak nak ke kelas ), kiranya inilah first day sem baru. sepatutnya di hari baru di sem baru ni, perasaan bersemangat tu patut ada dalam diri aku ni. tapi masalahnya aku sikit pun tak heran pasal nak gi kelas. pagi2 lagi da liat nak bangun. penat mak aku kejut. da bangun tidur balik. nasib baik die tak baling kerusi aje. heheh.


lawa kan bas sekola aku? xdapat kure2, dapat ni pun jadi ah. oh demand.


rutin harian aku tiap hari bekerja adalah menjadi driver budak sek0la. nyampah. sumpah aku tak penah ikhlas buat keje ni. pagi2 da kene drive pegi ambik budak2 hingusan itu, hantar ke sek0la. penat wo0. buatnye kalau aku lambat bangun, lepas tu terstuck dalam jem, lagi2 kalau time2 ujan. macam tadi. sumpah sakit hati. patutnye aku boleh sambung tidur lagi. tapi terpaksa pulak jadi kuli. haih. mau je aku sond0l bont0t kete kat depan tuh. lembab. actually bukan salah die pun. tapi aku still sakit hati. jalan lak belobang-l0bang. membantu menyesakkan lagi keadaan di jalan raya. time nak pilihan raye ritu cepat aje buat tar baru. ni jalan da lame belobang, da nak jadik lombong pon, tapi still macam takde tindakan yang akan diambil. benci aku.

sumpah kptm ni saje nak susahkan aku. jadual aku penuh untuk ari ni. melampau. korang cube bayangkan, kelas aku start kul8. rehat sejam dua, kul2 ade kelas lagi. tak cukup dengan itu, kul 5 kena blaja silat lak 2jam. kul8 malam de kelas lagi. sumpah demi Allah klu tiap2 ari aku camni, k0mpem aku keding. actually aku memang da keding pun. lalalaaaa.

sebab jadual yang pack macam ni lah, aku jadik malas nak gi kelas. alasan penat. tapi siyes aku tanak buat lagi. klu stil p0nteng, alamatnya time exam mencanak la aku nak cari jawapan. oh aku pernah lalui semua itu. sumpah aku tak nak berdepan dengan situasi camtu lagi. sebab aku malas nak masuk kelas, and sebab aku 'rajin' sangat buat latihan, maka dengan ini bermula la epis0d hidupku sebagai salah seorang dari golongan pengulang yang berjaya. pengulang ini bermaksud repeaters. lalalaaaa. oh bangga. aku suke repeat. lagi2 kalau subjek feveret aku, fizik. hahahaaaa.

2 pembebel berjaya:

amer|zhafran said...

hahaha...

padan muka keding..

zzzzzzzzz.....

nite...

lalalala

atienalova said...

jahat!