U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, May 13, 2009

gelora di hati atin.

oh hati kenapa kau bersedih?
tolong jangan begini.
jangan siksa diri ini lagi.

oh mata kenapa kau berduka?
tolong jangan begini.
tidak tertanggung aku dibuatnya.



********


heeee. xtau nape aku ase cam nak nanges je rini. dari pagi sampaila ke saat ini, sedey je aku ase. cane nak tenangkan hati ni? oh Tuhan tolong lah hambamu ini.

aku salu je emo kan? xtau nape. tensen tol emo2 ni. hahahaa. mesti kowang da penat bace entri emo aku. kesian kowang. huhuh.


*menanges sendiri.*

2 pembebel berjaya:

Anonymous said...

jgn la nangis srng2, xbaik tau.. meh kite nangis sme2.. waaaaa.. huhu..

amer|zhafran said...

xpuah ko emo2 nih???

jd laa crazy go lucky supo sayo..

hahaha