U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, January 9, 2009

wahai Tuhanku, kenapa kamu menguji hambamu ini sebegini rupe?

oh hari ini aku diuji lagi. oh lelaki. mengapa kamu begitu merimaskan? begitu menyesak jiwa? begitu menyusahkan hidup aku?

*eceh. ayat nak jiwang aje.*

alkisahnya, aku baru saje bekenal-kenal dengan sorang mamat ni. baru je kenal. tak sampai dua bulan pun. empat-lima hari kenal terus cakap suka aku. sayang aku. chenta aku. oh aku bahagia. bahagia tengkorak ko! entah apa aku dah buat, sampai ko jatuh chenta. atau ayat yang lebih betul, ntah apa tujuan ko jatuh chenta dengan aku. yark! cinta kunon. bontot ko busukk! cinta pale otak ko!

aku tak kisah kalau dia cakap dia sayang aku separuh jiwa. aku tak pedulik kalau dia gitau dia rindu aku setengah mati. yang aku kisah, dia sudah start tunjuk belang! oh lelaki.

baru je kenal sudah pandai-pandai ma0 pinjam wang. oh ingat aku berwang kah? aku tak kisah kalau nak pinjam singgit dua. aku jugak tak kisah kalau nak pinjam dua tiga kupang. sumpah aku dengan murah hati menderma. *echeh*. tapi aku amik kisah kalau dia nak pinjam duit aku sampai cecah angka ribu.

hello~

ko ingat aku ni ptptn ko ke? ko ingat aku ni bank negara begerak nak cop duit 24jam? banyak lak duit aku kan? kalau pinjam bayar balik aku tak kisah. masalah skank ni, manusia yang mao membuat pinjaman tak belesen ni, bukan jenis yang meminjam sebab desperate. tapi lebih kepada mao mengikis harta pencarian aku. echeh. bila lak aku mencari harta? beharta kah aku ini? oh harta aku adalah family aku. harta aku adalah sahabat aku. tiada galang gantinya.

aku takm0 kasik pinjam, tapi kesian bila dia buat muka kasihan. yep aku memang baik hati. aku tahu. tapi aku tensen bila mereka-mereka yang meminjam itu tak reti-reti nak bayar balik. huh. oit kamu! aku tuntut hutang ni. paham-paham la ye?

kang kalau aku belagak macam along, sembah cat sana sini, ugut adik-adik korang makan eskrim sampai tecekit, barulah ko tau. tapi aku tak sampai hati. lagipun aku kan pompuan yang lemah lembut lagi baik hati. agak perasan disitu. maaf. aku peminat diri sendiri.

aku bukan along. aku hanya mahu tolong. syial!

8 pembebel berjaya:

Silly PuSSy said...

betul!!

i'M yORkE said...

sabar la nyah..mak paham..memang sume lelaki itu sumbat..harhar..nyah,pnjam 18 ribu..nk wat operate..harhar~

atienalova said...

y0rke, 0perate mebde weh? tuka jantina kah? muahahahaaaa.

atok said...

asal cam ape je dak neyh?
heyy ;DD

syariniey said...

thx atien
hurm..
jgn tertipu ngan laki k!!

ann frendly said...

mg muke x taw malu betol lelaki tue ek...erm..skrg nie byk org tipu org.. jadi kena hati2...

amer|zhafran said...

sapo dio laki tu???

baso bodo...

jgn tertipu deh...

hehehe

atienalova said...

syariniey: i w0nt, dear..

ann frendly: skank n0t 0nly gurlz yg jd pisau cukur, tp laki p0n ade.. beware~

amer zhafran: weh. jgn emo. sabar2. hahahaa.