U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, January 8, 2009

hari ini dalam sejarah.

huh. tadi aku p0nteng kelas lagi. hampeh t0l. sume gara-gara aku tit0 lambat. so bangun pun lambat ah. sedar2 je da miss classesw. bong0k t0l. sape sur0 aku tit0 lambat? tak ade sesape. dah tu asal ko tit0 lambat? sebab ade sum1 yang gedik kaco malam aku. sape die? die kesayangan hamba.

tapi. walaupun die kesayangan hamba, aku siyes terasa bengang. mentang-mentang aku sayang k0, k0 gune kuase veto k0 supaya tak kasik aku tit0 ye pet? cheit! kalau tiap-tiap malam ko call aku semata-mata nak membebel, baik tak payah. sakit telinga ni tau?

tapi aku hepi. sebab aku still kesayangan die. tapi aku tensen. sebab aku da ketinggalan math. cibai. agak kurang ajar disitu. maaf.

hentikan lah menggamgu tidurku. aku rimas! aku mau tid0!

6 pembebel berjaya:

Arif Dzulkifli said...

guane mum rajin nau ngepOst lOni ni..tau ar tenet laju..jgn ar wat ak jeles..cess..cess..harhar~

atienalova said...

ahahaaa..
takd0p kij0 etepz..
jgn la jeles sayam..
gamba man0 ny0h?
puah d0h nunggu ni..

amer|zhafran said...

patut laaa montem..

gewe nalipon rupa2nya...

ish3...

lalalala

atienalova said...

huh.klu gewe sumg0h xp0.ni gew 0re.adeh3.

amer|zhafran said...

hahaha....

gewe dpn mato nih xse ko??

lalallaa

atienalova said...

gewe dpn mat0? sapo? hihihiii..