U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, December 5, 2008

tekejut. sh0ck. tekujat.

oh..last nite aku ase cam tekejut yang amat ( act xde la tekejut gle3 tp tekejut gak ah) c0z dpt a msg fr0m sum1.

aku da cukup tekejut dpt msg dari die. sbb da lame xk0ntek. dpt that kinda msg, lagi la aku ase sh0ck yang amat. well he's asking f0r 4givness. 4 any pain caused wheather phisical 0r mental. 4 everything he'd d0ne. h0ping that i can 4giv him.

aku tekejut bukan hape. die ni, klu nak tau xpenah mintak maaf ngan aku. even klu gad0w besa cane p0wn, its always me wh0 at fault. even klu mmg da sah2 tu sala die. haaaaa. tu la antara sebab musabab mengape aku tekejut yang amat ble dpt msg cmtu. dalam pale 0tak aku nih, cam telintas mamat ni buang tebiat ape mintak maaf? nak mati ke hape? adeh!

0ne thing 4 sure, die xpenah caused pain, phisically. he's been a w0nderful pers0n f0r me. klu 0wg len tgk, maybe akan kate die kasar ngan aku. tapi siyesly die mmg layan aku bek. well i miss him s0 much act.

basically aku tau nape die msg aku mintak maaf. die RINDU! same macam aku. rindu die yang amat. huhuuuu. dan sbb die tau aku nih eg0 yang amat and takkan msg die dulu. he kn0ws me well i guess? satu msg act b0ley ubah everything. well i admit, bukan die s0wg yang salu sakitkan ati aku. aku p0wn salu je sakitkan ati die. 4 example, aku tipu die mcm2. ble da kant0i, mara la die. even mende kecik je, klu kumpul byk2 k0mpem meletup kan? haih. aku ni selesa ngat k0t ble ckp pasal die? sbb aku tau die kan salu ade untuk aku. asal aku ade pr0b je, aku carik die. asal tensen je, aku call die. and he'll there 4 me.

now, i l0st him. l0st the very best fwen aku penah ade. kawan mase suka dan duka. sume sbb aku tipu die. hahahaaaa. mase kant0i aku tipu die ritu, aku ase bod0 yang amat. sbb 0wg yang mmg ntah pape, i l0st sum1 like him. last2 aku pn l0st sum1 yang ntah pape tu gak. uhuk. cam c0mplicated lak nak cter tanpe name ini. hahahaaaaa. serve me rite.

aku bukan tanak k0ntek die lik. bukan tanak mintak maaf. tapi aku ase cam malu yang amat. cz i feel really stupid lol. klu die tebace p0st aku nih, juz nak die tau aku bt0l miss die. really really miss u. and im really really s0wi. kang klu aku letak picca die kt sini kang, macam2 hal pulak jadik. skandal bawu la. pape la. xpasal2 awek die nanges and aku tepakse edit p0st aku lak. s0 better n0t lah. nnti aku gak yang sakit ati lak. hahahaaaa.

h0ping that he's fine. enj0ying life. and be a go0d pers0n 0k?

S.M.I.L.E

0 pembebel berjaya: