U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, December 29, 2008

jejak menjejak..

huh.. lame tol aku xbl0g.. bkn sbb aku busy ataupn malas, tapi de sebab musabab len yang menghalang aku bebuat begitu...

aku tegelak ses0wang bile aku bukak mem aku nyer page.. beliau mengep0s picca2 kami besame.. sungguh aku teharu dan gumbira tatkala beliau bebuat begitu..

mengenang kembali tika kita besama, mem0ri itu amat indah untukku kenang.. ntah ble lagi b0ley jumpe kamu2 sume,.. kan besh klu sume ade.. berikut adalah antara name2 yang aku still ingat dan begitu ingin kutemui..

+ siti aminah
+ hanafi
+ rashdan
+ maziah nabilah
+ sarimie
+ atirah
+ nik asma' ayuni
+ n0rliyana

sesape yang mengenali beliau2 sume ni, dan tau dimane beliau berada, t0longlah memgitau daku.. aku mau menjejak kaseh besame mereka.. kematangan daku yang suda layak menjadi ibu, sesungguhnya membuatkan aku rindu zaman tecik..

bukan sume name aku sebut.. jika ade name kamu yang tidak kusebut, bkn bemakne kamu tidak kurindu.. tapi kerana aku telepas pandang.. atau aku mmg tau mane nak carik kamu tapi aku saje je malas nk carik.. hahahaaa..

adios.

3 pembebel berjaya:

Arif Dzulkifli said...

weh..ko cari ar bdak2 tu..ko kan pres kelab mencari orang-orang ilang ni..ajk2 pn da ada..mc yan ngan mc tie..ajk br, mc ann pn ad kan..haha..

amer|zhafran said...

hahaha...

oit...

lalalalala...

atienalova said...

y0rke!

k0 kn presiden....

k0 la yang carik..

hahahaaaaa..