U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, November 25, 2008

im talking craps.

I w0uld l0ve t0 sing a s0ng rite n0w. its ‘l0ve bug’ by the j0nas br0ther. T0tally truthfully deeply in luv with that s0ng. teringin nk nyanyi lagu tu ngan penuh riang ria hari raye. But then, its really n0t suit me. Listen aje la lirik die. Mmg xseswai ngan aku. Cane nak nyanyi ngan penuh perasaan? Besela penyanyi cam aku ni kne la hayati tiap bait kata lagu yang aku nyanyi. Da klu xseswai, cane nak hayati? Iye idak kawan2? ish. Fenim aku. Lalalalaaaaaa.

Act p0st ni juz fer me t0 bebel and mengenang naseb (well I actually w0uld luv t0 say it as an ann0uncement, but then th0ught its to0 pity and to0 harsh t0 say s0) bahawa aku ini adalah SINGLE and available! Muahahahaaaaa. Aku siyes xcaye aku ley survive selama jangka masa ini. Wallaweh! Im pr0ud 0f it! To0 pr0ud. Klu aku sendrik xcaye aku still single, member2 aku lagi ah. Hihihiiii.

Bukan nak cakap yang aku ni h0t sangat sampai aku xde mase nak single, tapi sbb aku ni jenis yang mmg xley id0p tanpa laki bename kekasih! (b4 ni laaa) yep2 I am that kinda gurl. Truthfully b4 ni klu aku da start buhsan ngan s0wg mamat tu, I’ll find pengganti dulu b4 mintak break. (sure ramai gak yang betindak same cam aku). I havent be single f0r m0re then half m0nth. Macam lagu bey0nce ‘irreplaceable’ tuu. I can have an0ther y0u in a minute. In fact he’ll be here in a minute. Lalalalaaaaaa..Tapi jarang ngat ah aku wat cmtu. Sebab aku ni jenis yang setia. Agagagagaaaaa.

Funny.



Life as a single gurl. S0not gak. N0t bad. Ingatkan buhsan tahap gaban. B4 ni aku cukup tak0t single. Tak0t buhsan je act. Xde teman nak bemain message, xde teman setia yang sudi layan aku nyer pale yang xreti nak matang neh, xde teman nak bes0sial, xde teman nak lepak, xde teman nak marah aku ble aku wat salah, xde segale2 nya. Uhuks! In fact xde teman nak c0mf0rt aku! Ad0i! sumpah aku bl0m delete agey message lame my ex. S0metimes I read th0se, and I cant st0p myself fr0m crying. (well its n0t exactly crying but tears running d0wn my cheek like hell. is it crying? T0ld u its n0t). Guess im n0t that ready t0 let him g0. even if I did. Yeah I did. And i miss him.



Disini jua mem0ri tecipta.
Walau seketika terjalin kasih kita.
Mungkin disini kita kan tepisah
kenangan besama tiada kulupa.



Tetibe cam em0 lak pehal fatin 0i! huhuuuu. I am talking craps! Bullshit!



Lelaki seperti baju. Walaupun baju itu nampak cantik dan bejename, tetap hod0h klu xseswai. Walaupun aku sedey tepakse tanggalkan baju itu, aku tetap ase selesa tanpanya.


Well h0nestly im missing him. Actually I am n0t exactly miss him, but I miss s0me0ne wh0 is mine.

Silence.



Brain freeze! Ahahahaaaaaa. Ape yang s0not being single ni, aku BEBAS! Do u hear me dear? Im freeee! Huh. Nak aje aku tekan bebanyak huruf E kt freeee tu bia pepanjang. Hahaaa. Aku bebas bes0sial. Sosial kat sini meaningnye aku ley k0ntek sesape aje yang aku suke. Aku ley kuar ngan sape ajer aku nak. And aku ley have fun ngan sesape aje yang pelukan aku disisi mereka! Xde sape yang ley pes0alkan care aku abiskan mase lapang aku. Sungguh ser0nok. Even kgkdg buhsan yang amat. Huh!

Kepada gewe-gewe ensem di luar sane yang kepingin untuk menghepikan aku, aku mintak s0wi yang teramat. Aku hargai sangat2 impian kalian. Tapi aku seperti ingin sekali mempertahankan statusku sekarang. SINGLE and AVAILABLE. You have t0 be damn go0d t0 beat my status. And my eg0 as well. Tau kan ape syaratnye? Ensem + m0ney + brain. And ure welc0me untuk merasai kehangatan chenta aku. Lalalalaaaaaa.

Maybe pas bace ni ade yang kutuk aku atas banyak sebab. Kompem de yang akan cakap minah ni pasan h0t laaa, pasan bag0s sgt laaa, and banyak jenis pasan agey. Well guyz, I dun giv a damn. Besela dalam ramai2 manusia ni adela yang jenis suke iri hati, jeles2 ni kn. Aku paham. Hati k0wg tu busukkk. Xpe aku maafkan. Lalalalaaaaaa.


rasenye bl0m telambat untuk aku ucapkan selamat pengantin baru buat asyraf sinclair dan bunga citra lestari. h0pe bekekalan hingga anak cucu cicit.



kan bag0s klu bunga itu aku? haih.

1 pembebel berjaya:

HNKIECRSH said...

ahahaha. u are right.
must be hell of a boredome tade
teman, BUt, it lasts only for awhile.
u know, i used to live like u once.
but now i rase its really easy to
move on, and live singly. (new werd
for 'secara single')
haha. :p
anyway one day the prince will come.
u just have to wait.
andd don forget to have fun.
thanks for linking me btw,
rellly apreciate that
:p