U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, November 18, 2008

aku bec0ti..

its cuti. cuti means h0liday. h0lidays mean n0 damn b0red classes. n0 classes means n0 bo0ks. n0 bo0ks mean n0 c0llege. n0 c0llege means n0 ape yek? act suda dua ari aku nyer last paper abis. paper last tu pn suda di anta ke uitm jengka. bawu ini ari mo0d cutiku mai. nak tau mengape? sbbnye sume classmate aku suda gerak lik kampum masim2. ser0ja suda k0som! k0som tanpe penghuni. s0 tinggal la aku kesepian di sini. aduihs.

mo0d cutiku lagi kuat mai ble aku g anta mem haku, si amad asyr0f and dak IT s0wg nek bas kt langgar. balik kedah. bec0ti. bak kate si AJ, aku mmg bek and rajin. ( tgk AJ! aku p0mote name k0. femes la k0 pasni. thnk me! hahahaaaa ). banyak gile beg si asyr0f ni. penat aku teng0k die nk angkut. aku yang bek ni tak sampai ati lak teng0k saje. s0 aku 0ffer la diri ni nk t0long. aku t0long la die bawak lapt0p kesayangannye. ingatkn ringan. BAPAK berat! hade ke patut die suh aku bawak menatang tu? ntah bape kil0 ntah. xpe2. aku kuat. xbrat p0wn. k0wg ta0 la kn, aku ni teramat la berisi. risa0 lak kang xpasal2 tulang aku patah riuk. sampai ati k0 siksa aku camni asyr0ffffff. hahahaaa.

ape aku nak wat cuti ni haaa? tadi aku kua lepak ngan s0wg mamat sengal ni. (huh. pale die mmg masuk air). s0not gak lepak even xde tempat best nk lepak. xkan la cuti ni aku nak lepak aje? lepakan sepanjang cuti ini? tensen aku cani. mamat sengal tu nak gi jenjalan runde malaysia. aku? aduyai. aku buntu. t0long bantu. berikut adalah antara idea yang berada di dalam pale 0tak aku ni. tapi banyak lak halangan yang perlu aku tempuh. antaranya :

~keje! carik duit. kumpul duit. abiskan duit.
tapi susa lak aku nak berehat memanjekan diri. kang klu aku dipelukan oleh keluarga cane? aku ni familygurl. kang klu nenek aku nak g memane and xde sape yang ley anta, sape susa? nenek aku jugak yang tecik ati t..

~t0long nenek aku. jahit baju!
penat la asik men ngan mesin jahit je. xde life langsung! lgpn aku malas! malas! malas!

~jenjalan rude malaysia?
ade plan tapi pas raye. s0 lambat lagi. aduh! xsabar!

~on9! games?
tapi aku suda buhsan. myspace. friendster. tagged. facebo0k. flickr. ym. aduyai. amat la buhsan.

aku tidak tau pe aku patut buat cuti ni. t0longlah. aku xm0 cuti yang buhsan!

0 pembebel berjaya: