U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, November 10, 2008

bile fatin bebicara....

Friends..g0l0ngan penting dlm idup aku..tanpe mrk,pincanglah aku..chewah~ nk djadikn cerita ritu aku hang0ut ngn s0wg member baek..lame xlepak camtu..miz my go0d old dayz…

Well..idup member aku neh cm best jerk..ser0n0t dgr pkembangn terbaru die..n kgkwn yg laen..palim best ble tau die tgh bahgie skank..da ade tmn idup..berseri2 muke ble bcrite..aku pn tumpang gumbire..but in the same time aku wisau..wisau klu2 ati sahabatku ini dpermain2kn..bkn aper…sejarah lelaki tu buat aku bfikir panjang…this guy,,tkenal dgn sikap playb0ynyer..bkn member aku ni tatau..saje buat2 butekan mate and pekakkn telinag agaknyer…..

Sahabat aku neh pn tak kurang jugak playgurlnyer..maklumla…owg cantek maniss…tapi aku tau hati kawan aku neh..bley nampak betapa gurl ni da brubah..masalah skank,si lelaki tue..sudah brubahkah die?seriuskah die?yelah..lelaki…laen di hati,laen lak di mul0t serta perbuatannyer..lbey2 lagi playb0y…

Rase sangsi serta wisau aku neh bertempat…macam aku dulu..rasenyer aku lagi klu nk bandim ngn member aku neh..aku bkn aje dperknlkn ngn member2 die..malah ngn family die pn aku da jumpe…tiap2 ari hamper 24jam aku habeskan mase ngn die..bknnye aku nk sgt pn..da tu die yg terhegeh2 nk jumpe aku..windu katenyer..alih2 aku dapat tau die de gurl laen..kecewanye aku..hancur luluh ati aku neh..agaknye laki ni de jam yg ke25 k0t dlk idup di0wg?mane janji2 die dulu?k0n0nnye nk jadik penyelamat aku?k0n0nnye syg aku gle2?nk tgk aku gumbire?bullshit!

Buat sahabatku tadi,fikirlah baek2 klu k0 bace bl0g aku neh..bukan niatku nk buat k0 keliru..cume pintaku,,t0longlah jgn pcaye 100% kt balak k0 tuh..belajar lah dari kesilapan serta pengalaman aku neh..chewah~

Bkn semua lelaki jahat act..ramai gak yg baek ati..tapi xrugi klu kte bjage2…simpanlah sedikit perasaan ragu..supaya kte still bley bangun jika ditakdirkan kte tsungkur suatu hari nanti…