U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Sunday, October 21, 2012

Setelah hampir (atau mungkin sudah memcecah) setahun aku tak update blog ni.

Assalamualaikum semua.

Semua? Masih ade ke yang follow blog aku ni? Ahahahahaaa. Kalau ade, jutaan terima kasih sebab sudi follow blog yang dah bersawang ni. Sangatlah setia korang ni ye?   :)

So, apa perkembangan aku sekarang? Nak tahu ke? Well, sekarang aku tengah busy shooting untuk filem afdlin shauki kikikikiiii. Perkembangan tak banyak sangat lah yang berkembang. Aku still atienalova yang dulu. Sekarang busy jadi surirumah tangga yang tak berapa nak berjaya. Jugak busy jadi babysitter untuk anak lelaki aku yang tersayang, Alie Mikhaiel Khairushahron.


Ye. Ye. Aku tak kerja. Aku lepak rumah praktis jadi surirumah sahaja. Actually dah banyak interview kerja aku attend, tapi nampaknya belum lagi rezeki aku. Lagi pun, aku rasa kerja jadi surirumah ni lagi masyuk pulangan dia. Banyak pahala yang aku dapat insyaAllah. Anak pon membesar depan biji mata aku. Ye idak?  ;)



Heheheeee. Gambar2 Alie yang lameeee. Gambar sebelum cukur rambut lagi ni. Yang baru? Erkkk. Tak banyak gambar budak ni yang latest. Susah bin payah nak amik gambar die skank ni haaa. Tak bleh duduk diam. Asal aku cakap nak amik gambar, mule lah die nak gerak gerak badan macam menari gitu haaa. Ehh. Korang kalau tengok Alie menari memang kompem akan cakap, ntah ape ape lah Alie ni. Ahahahaaaa.

Oklah. Itu saje yang aku nak bebel untuk kali ini. Terima kasih sebab sudi baca.  ^_^

Ya Allah. Aku bersyukur atas nikmat yang Engkau telah kurniakan untuk aku sekeluarga. Terima kasih kerana tidak melupakan hambaMu yang kerdil ini.

1 pembebel berjaya:

imtinan said...

Pewiit.bila aku dpt jd surirumah plak.hehehe