U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, April 2, 2012

This is how i drove last sunday morning. Macam harihari lain, been out pagi pagi hunting for breakfast. Heheheheeee. Memule ok lagi. Syok je drive sebab dak tecik moodnye baik, duk seblah sambil punggah segala barang dari dalam beg, keluar. Bertuah.


Tapi, bila keluar pusing satu kota bharu, datang lah perahsaan bohsan dalam diri dak tecik. Dan mengantuk. Mungkin, jauh sangat perjalanan pagi tu sampaikan dak tecik termengantuk. Selalunye tak sampai setengah jam dah hadap nasik kat rumah. Heheheheeeee.


Seperti biase, dak tecik mengamuk sakan hentak hentak kaki bagai. Barangbarang dalam beg aku tu usah kate lah kan. Abes dilempar jatuh kat bahagian kaki. Tak kuase dengar bunyi dak tecik melalak, ku angkat ku riba dan ku sua jugakla tetet. Bertabah lah aku mentetet sambil drive. Naseb lah pepagi kete tak banyak. Jalan lengang aje.  :)


Ape yang buat aku begitu tegar pusing kota bharu sambil menadah telinga mendengar dak tecik menangis? Berbaloi ke? Well, this why.


Ok gambar tak jelas. Its nasi lemak bersinar! Atau dulu pernah dikenali sebagai nasi lemak TC. Huhuh. Aku punye nasik lemak lauk sambal sotong. Rasanye? Perghhhhhh. Terbaikkkk.


Nasi lemak die manis. Tak macam nasi lemak biase. Dan rupa nasi lemak die agar bersinar. Sebab tu namanye nasi lemak bersinar. Actually sesampai je aku kat depan kedai tu, aku macam konfius lah tetibe. Sebab aku tak tau since when lak tukar nama. Nampak sangat dah lame aku tak menyinggah kan? Bhahahahaaaa. Aku siap tanye lagi makcik tu, kedai same ke? Atau dah tukar kedai ni? Bhahahahaaaaa.


Ok bai.


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 pembebel berjaya: