U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Sunday, March 25, 2012

family day 2012

Assalamualaikum. Jumpe lagi kite ye? Hahahaaa. Aku bukan hape. Sejak due menjak ni, mmg takde selera nak update blog. Lagi lagi lepas charger laptop aku terbakau. Mmg tak dapek lah nak berblog. Tp malam ni, tak tau nape termimpi nk post entry baru. Hahahaaa.

So, entry ni aku just nk citer sikit pasal family day hari tu. Saje je nak bercerite. Layan kan aje lah okay. Hahahahaaa.

Ahh sudahh. Masalah pulak. Aku gune samsung tab ni. Tak tau cane nk susun gambar. Ah lantak lah. Layan kan aje.. Hihiii. *updated.

Family day tu buat kat Sri Nipah Bachok. Org kelantan mesti tau kat mane. Tak tau tak payah jadik org klantan lah okay. Heheheeee.

Pagi khamis tu bekumpul kat rumah TokSu reramai b4 bertolak. Daftar siap2, dgr taklimat ntah pape dari marshall yg ntah pape, terus betolak. Ye khamis tu sume amik cuti. Semangat okay.

Nampak gambar orang terbang tu? Act baru je sampai, terus main terbangterbang. Dan yeah. Aku tak dapat main. Sbb kne jage dak tecik. Huhuh.

Mikhaiel seronok dapat makan eskrim kon besar. Salunye ibu bagi yg tecik aje kan.....? Heheheeee. Abes kne baju. Ish.

Ye. Ye. Gambar budak budak comel mmg banyak dalam tab aku ni. ;)

Gambar. Dan gambar lagi..

Gambar yg pelik sikit tu, ade malam kebudayaan. Tema retro. Retro ke baju aku tu? Lantakkk. Yang penting, gile kurus aku! Haish! Dah la lupe nak pakai spek. Lupe nak pakai rantai panjangggggg. Hahahahaaa. Ye lupe segale. Tensen kot tgk org lain pakai lawalawa. Hahah!

B4 balik sempat amik gambar tepi pantai. Pegi sane 3hari 2malam. Penat wooooo.


Ok bai.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 pembebel berjaya:

Firdaus Jamaludin said...

best giler dpt gather ramai2 gitu

atienalova said...

Yep yep. Mmg best. Paling best mase konvoi. Gempak abes.