U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, June 15, 2011

mikhaiel dua bulan.

walaupun aku ade challenge 30hari tu, doesnt mean aku takleh post entry sesuhke hati aku kan? ni belog haku, suhke hati haku lah nak bebel pasal ape kan?

kalau aku nak melalak pasal hati dan perahsaan aku kat sini, lantak pi aku lah kan? kan? belog haku kan?

kalau aku nak bising pasal engkau kat sini, aku punye pasal lah kan? jari-jari aku yang ketung-ketang menaip. bukan susahkan kau taip semua ni, kan?

kalau kau nak marah aku bising2 heboh kat sini, ko ape hal? ko tak puas ati, ko carik platform ko sendrik. banyakkkkkkkk social platform ado. facebook ado. blogger ado. wordpress ado.

apo? engkau antisocial? itu takleh nak kate ape lah. heheheheeee.

assalamualaikum semua. heheheheee. baru nak bagi salam ke? amboii. pemulaan entry. panas. hahahaaa. ni entry aki nak citer sikit perangai alie mikhaiel sejak due tige menjak ni.


memalam, dah tak banyak ragam. cume b4 tito tuh, ade lah sikit ragamnye. nak menetet sampai lena. haruslah aku rase risau kan. camno ha nak tinggal nanti? kang tak pepasal nangis memalam takleh tito tingat kat aku N tetet. camno? mak aku bising suh ajar isap susu botoi. hukhuk. aku belom bersediaaaaa. huarrrrr~

malam memang die dah tak bangun dah. bagus kan? maknenye tidur aku dah cukup dah. pepagi kul4 lebih2 die bangun kejap nak menetet. mase ni lah aku tukar pampers die bagai. lepas tu die tidur balik, bangun kul7 lebih2 lak. sambung tidur lagi sampai lah kul10, paling lewat. tapi kengkadang kalau mikhaiel sakit perut nk berak, die bangun jugak. heheh.

siang hari, die dah jarang tidur dah. which means, i will not get any chances to do other things except acompanying him. sebabnye, budak tecik bertuah ni tak suke ditinggalkan keseorangan. paling best, lepas menetet die nak tidur atas riba. kalau letak atas tilam, mula lah nak maraung manje. as a result, kengkadang aku terskip makan tengahari, sebab tak sempat nak makan. bertuah punyer budak.

petang-petang kalau keluar, mikhaiel kompem tidur. kenape ye? sebab kalau keluar, kompem orang dukung die. dan die memang suke didukung. kejap aje lena. cubalah letak die. kompem jage balik.

waktu mikhaiel baru sebulan lebih, die dah start meng-agah. sekarang, dah pandai mengadu dah. cakap dalam bahase die dengan muke sedih. semangat betol cara die mengadu tu. kelakar pon ade. ntah ape lah yang die nak gtau. heheh.

mikhaiel ni banyak ragam jugak. walaupun baru 2 bulan lebih. agaknye die tau, ibu die nak tinggal die. hurmm.

mikhaiel.

2 pembebel berjaya:

Nurul Syarini said...

ko nk tggl anak ko pegi mne plak?

atienalova said...

ish..pegi sa la makcik syaini.. =P