U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, May 24, 2011

Secret Resepi masih HALAL dimakan..

semalam kecoh secret resepi tak halal, kan? ade DNA khinzir. =P

aku takde lah mengeluh sangat bile keluar citer secret resepi ni tak halal. sebabnye aku sendiri pon jarang makan kek secret resepi ni. mahal bagi aku. jarang-jarang boleh lah kan. time ade anniv yang penting2 je layan secret resepi ni. heheheee. lagipon aku ni kan bakhil sikitttt. nak makan pon berkire. hihihiii..

walaubagaimanapon,, pagi ni tengah sedap2 meng-on9kan diri, aku terperahsan ade maklumbalas tentang isu ini dari pihak secret resepi malaysia sendiri.

Saya, Wan Zawani Bt. Wan Ahmad, Eksekutif Halal daripada syarikat Secret Recipe ingin menyatakan maklum balas di sini berhubung hebahan atau kandungan artikel blog yang telah dibawa untuk perhatian kami. Kami amat kesal kejadian seumpama ini boleh berlaku walhal perkara ini langsung tidak terjadi di syarikat kami kerana kami sepenuhnya menggunakan bahan-bahan ramuan yang halal serta mendapat pensijilan halal dari daripada badan yang diiktiraf iaitu JAKIM. Jika terdapat sebarang kemusyikan berhubung perkara ini, anda boleh berhubung terus dengan pihak kami di talian 03-78034891 dan berhubung dengan saya. Dengan ini, kami juga ingin memaparkan kenyataan rasmi daripada syarikat Secret Recipe berikut :


semalam actually aku dah terbace kat satu blog, mengenai isu ini. kat website ni. http://ya-akubukancina.blogspot.com/2011/05/click-image-untuk-tengok-dgn-lebih.html


beza antara nama produk dan nama company. aishh.

2 pembebel berjaya:

NenetPenne (NP) said...

kalau tak ada dna babi...maknanya ada orang sabotaj..bila kejadian ni berlaku, SR boleh rugi beratus ribu ringgit tau....

atienalova said...

tau xpe..byk wooo rugi..huhuu..