U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, April 18, 2011

lame nye aku tak post entry..huhuhu..

rasenye macam dah lame yang amat aku tak ngadap lappie.. banyakkkkk sangat bende yang aku nak share kat sini.. banyakkk sangat cerita yang terkumpul dalam benakku ini.. dan banyakkk sangat cerita bloggers lain yang aku dah terlepassss..

one big news,. even sudah ramaI yang tawu,, aku tetap nak bagitawu,, sesungguhnyeee,,

aku dah selamat melahirkan bayi lelaki secara normal seberat 2.97kg tanggal 7 april 2011.

alhamdulillah.. syukur semuanya dipermudahkan bagiku.. (:

terima kasih kepada semua yang mendoakan..

meet my hero, Alie Mikhaiel Khairushahron.

5 pembebel berjaya:

Syarina said...

congrats dear..i guess he's juz look like u lah..tp xtau lah camne rupe mikhaiel besar skit lg an...hehehe..
p/s:pantang btol2 taw..

aiskelim said...

atien..

sakit tak beranak??hahaha..

congratz tien..muka die sebijik kamu.comellllnyeeee...

=)

IN-faz said...

cumilnya....!!!!
atien...balik ni nk pergi jejalan tngk baby cute ni la....
sgt cumil cam ibunya...!!!!

padil said...
This comment has been removed by the author.
WH SOLUTION said...

rano delate??