U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, January 4, 2011

the very first day.

aku dah daftar uitm shah alam. kod kursus AS202 program pure chem. aku daftar masuk hostel 2hb haritu. actually datang shah alam awal. 30hb dah datang. hajat di hati nak settle sume awal lah. sebab b4 ni tanye uitm, cakap ley datang ble2 mase b4 2hb. alih2 dftr 2hb jugak. kesian sang suami cuti kerje banyak hari. rase sangat menyusahkan.

2hb.
pas subuh sengaje tito balik. niat hati nak bangun lambat sikit. kul8 lebih da bangun. tengok sang suami pon da tertito. sayu hati tengok muka dia. mandi dulu lah. japgey baru kejut die.

dah mandi. dah separuh ready. tapi tak sampai hati nak kejut si dia. macam2 rase datang. sedih. takut. serba salah. hurmm.

nak kejut tak nak? kang kejut awal2 kang, takut die cakap tak sabar lak nak masuk uitm tinggal die. hurmm. duduk je sebelah si dia.

kul10. ok. kne kejut. nanti kne marah kalau tak kejut. huhuhu. dan, memang kne marah pon. tapi aku cakap aku dah lame kejut die. die yang tak sedar. =P

kul11 lebih sampai uitm. checkin hostel. pastu kuar g bli barang sikit. hati sebak. rase nak nanges. actually memang dah nanges. sedih. tak pernah berpisah lame ngan die lepas kawen. b4 kawen pon sik berkepit sane sini. haih.

kul11 mlm. barulah die hantar aku lik hostel. itu pon lepas kua mkn mlm skali ngan roomates aku. klu tidak, agaknye aku ikut die lik dulu. pagi esok baru dtg uitm. huhuh. tapi tak boleh. die kne gerak lik kb b4 subuh. hurmm.

1 pembebel berjaya:

Naquiah Umairah said...

semoga kuat utk menempuhi kehidupan di sana, sahabat..:)
wish u all the best dear.. tabahkan hati demi sebuah kejayaan..:)