U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, December 30, 2010

perkembangan terbaru.

Ok. Berkenaan dengan permintaan aku untuk tukar kos dan kampus di shah alam tu, permintaan aku tu lulus. 3hb ni da start kelas. Aku daftar b4 2hb. Hurmm.

Hari tu time nak apply uitm, aku excited nak further study. Ble laki aku gurau2 cakap xkasik aku sambung, aku muncung2 mulot tak puas hati. Ade masenye rase macam nak carik gadoh je. Tak puas hati nye pasal. Dalam hati sik duk cakap 'ritu b4 kawen ckp nak kasik aku sambung. Da kawen takmo kasik lak. Tak puas hati tol!'

Skank ble da dapat uitm, da dpt kos n kampus yg aku nak, rase berat hati lak. Berat hati nak berjauhan dengan die. Sorang kat kb, sorang kat shah alam. 3 tahun wooo. Haih.

Nak suh die ikut pindah shah alam, payah lak. Hurmm.

Hurrmmm.

Risau. Camne hidup aku jauh ngn die nanti? Camne hari2 die ble aku takde kat sisi? Makan pakai die. Rase sangat tak best. Taip ni shj buat aku nak nanges. Sedey woo.

Ya Allah, permudahkan lah hidup kami. Berkati lah kami. Tetapkan lah hati kami. Permudahkan lah rezeki kami.

3 pembebel berjaya:

Naquiah Umairah said...

insyaAllah atien.. study tu kan ibadah.. doa bebanyak moga segalanya akan okeh sentiasa.. insyaAllah awak akan mampu tempuhi semuanya..:)

welcome to selangor ye.. hehe (tp sy yg kena say bubbye pada selangor lak skang nieh..)

gud lux dear, and ol da bez.. sori la xdapat jd klaz mate kamo0 akhirnya.. :'(

Hussaini Mustafa said...

You'll be fine atien.
3g/skype je lah tiap2 deh.
=)

NenetPenne (NP) said...

he will be okay laaa...jangan risau...