U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, December 9, 2010

hati makin berbunga-bunga~

assalamualaikum..

selamat hari khamis semua yaw~ hari ni plan nak buat apekah? well, aku ni baru saje lepas appointment jumpe nurse2.. jumpe nurse 0kay.. bukan doktor.. check perut biaselah tiap bulan wajib de appointment kan..

nape entry aku hari ni makin berbunge-bunge ye? heheheee.. sebab nye.. aku ade tifon baru! yay!

suka! suka! suka!


hekhek.. hubby aku yang hadiahkan.. syok gilew! dah lame mendambakan tifon baru kot.. at last dapat jugak semalam.. heheheee.. thank you soo much abg!

aku ingat kan die main-main je bile cakap nak belikan tifon untuk aku.. iye lah.. banyak2 tifon yang aku ade, sume tak tahan lame.. huhuh.. aku pon tatau nape.. nak cakap cara penggunaan aku ganas sangat, tak kan la kot? huhuhu..

aku beli BB curve.. ni pon rase sangat mahal.. sangat lah membazir.. aih.. dulu macam penah beli tifon lagi mahal tapi tak rase membazir pon? nape? huhuhu.. orang lain dah pakai bold, pakai torch, ko baru nak tekedek2 gune curve minah? hahahaa.. pedulikk!

sekarang nak beli pape cukuplah kedek.. hahah! iyo lah akn.. banyak mende yang buleh dibuat dengan duit tuuuu.. nanti baby dalam pewot ni kuar, nak kne pakaikan lampin bagai.. lampin skank bukannye murahhhhh.. kang aku pakaikan baby aku tu lampin yang zaman dolu2 tuh baru tau.. jimat nye pasai.. dah gune basuhhh.. pastu leh gune lagik.. jimat nyoh!!

tapi.... ade lagi ke yang gune lampin centu? zaman skank sume nak pakai buang sajo.. haish!


bergaya dengan tifon baru nampaknye.. wahahah!

5 pembebel berjaya:

Aini Azman said...

wow,.,.nice phone,.untung la badan,.hubby belikan,.hahaah
=))

http://bicarasigadisdesa.blogspot.com

::ThisIsNotMe:: said...

asalkan dpt merase pki bb. x kesah la curve ke ape pon...

nice

Mun said...

whoaaa...bestnyer dpt tepon baru...

kakrose said...

pakai lampin macam org dolu2 pun ok jugak..boleh selamatkan alam sekitar..

B33HA B3n said...

wah tipon baru..bestnye....


http://sepatukacasindarella.blogspot.com/