U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, November 26, 2010

3 month pregnancy

Morning sickness and fatigue still hanging around. Hope these will end in sight! dah penat sangat2 dah actually. tapi da ok sikit dah. makan pon dah start nak macam2. pagi nak makan berat2. tengahari makan lagi. menjelang malam makan lagi. tengahmalam pon nak makan jugak? haish!

Clothes start to feel snug as my waistline and breasts enlarge. iye lah kan. makan banyakk. makan untuk 2 orang la katakan. heheheee. yang tak ley diterima akal nye, breast aku nih. makin lame makin besau. melampau! takot aku. hahah.

bile makan banyakk, berat pon bertambah la kan. i gained kgs by now. before preggy, i am only 43kg or something je.. tapi sekarang? its already 47kg! terkejut. takde lah tekejut sangat kan. tapi macam excited lah sebab tak penah berat badan lebih 44kg. hahahahaa. sookaaa~

backpain! hurts. sangatsangat. bila aku tido telentang, aku tak boleh gerak kirai kanan dah. sakit yang amat. Tuhan saje yang tau. nak gerak sikit pon rase nak nangis. terpakselah aku gerak sikit2 bile nak bangun. so, aku prefer tito mengiring. tak kira lah ke kiri atau kanan. janji bukan telentang. bile dah sakit sangat, imanalova lah menjadi mangsa. kene urut belakang aku ni. heheheheeee. terima kasihhh abg..

2 pembebel berjaya:

ilihanis said...

awww atin, sabar yep!!! semuanya dipermudahkan Allah insyaAllah, glad that u experience this first, ili punya turn entahkan ada entahkan takde, mana tahu pergi menghadap Allah dulu nanti... =)

atienalova said...

insyaAllah ili..hehehee..saye doakan ili panjang umur untuk rasai nikmat dunia ni.. =)