U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Sunday, July 11, 2010

suami aku syak isteri die mengandung.

tittle macam harrammmmm. ntah lah. aku malas nak hapdate panjang-panjang. aku just nak kasik tau tu saje. iaitu suami aku syak isteri die mengandung.

aku?

aku tak syak pon isteri die tu mengandung. ntah. macam all of sudden saje. blom btol2 sedia.

tapi... perlu bersedia dari segi ape yek?


isteri suami aku ni mengandung ke tak eh?


miahahahahahahahahaaaaa!

3 pembebel berjaya:

Naquiah Umairah said...

atien, tanye kat isteri suami kamu tu,
die nak ke sy sponsor pregnancy test..?
miahahaha

NenetPenne (NP) said...

cara kamu cakap tu mcm kamu ni bukan isteri dia ...mcm skandal laa pulak...

Unknown said...

ntah amat memeningkan...
bagitahu isteri suami kamu yang dia xperlu nak sedia ape2...just sedia duit sb nti nak ada anak kena pakai duit...
haha...apo2 je la...