U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, July 5, 2010

hapdate!

berkurun lama ku rahsiakan cintaku padamu...hanya kerna kau ratu laksana di singgahsana....................heheheheee..sape tau lagu ni aku kasik gule2 sejibik!tak aci tanye incik google okay...

hambek kau!!berkurun aku tak hapdate blog..hehehee..malas babe,.bukan busy sangat pon...cume....cume aku nak ganti balik mase2 yang aku busy dulu..ganti dengan rehat yang cukupppp..hahahahahaaa...

tapi sok aku dah start kelas balikkkkk..hampeh..macam blom puasss untuk aku bercuti-cuti malaysia..haih..

haritu aku g daftar kan,,,ade ke patut sorang lecturer aku tuh tanye aku,,"nih mai nk daftar ke nk brenti?"

cheh...tau la gua da kawen kn..........ape?org dah berumah tangga ta buleh blaja kah?

heheheheheeee..tapi lecturer aku tuh gurau sajork..seb bek aku knl die...klu aku ta bape knl,,mmg da kne pelangkong dah!

2 pembebel berjaya:

Syarina said...

haa,taw da lgu kumpulan exist...tp tajuk aku x hengat...hihihihi...

imanalova said...

rahsia p0h0n cemara..ratu laksmana la ng0k..berkurun lama ku rahsiakan cintaku padamu..hanya kenangan ratu laksmana di singgah sana..di tasik ini pepohon cemara yang teguh meniggi..bagai harapan ku kepadamu sekian lama..aku serah cinta abadi..menyala sinar warna hidupku..agar menjadi penawar duka mu warna hatiku..akan ku bawa kau mengembara menerokoi alam asmara menebus kota cinta kita..genggam era tanganmu sematkan didalam hatiku..moga cinta makin mekar leloh weh nyayi sambil meniarap ni..nyayi la sendiri..lagu ni mamat nyayi ni..mamat exist