U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, June 10, 2010

cerita kurang 4jam sebelum akad..

akak2 dari tempat aku sewa pelamin sedang berhempas pulas memasang pelamin menghias bilik bagai..

adik aku amira ngan sepupu aku tehah sebok amek gambar kononnye nak pos entri pasal pre-wedding lah kan..

bapak aku ngah khusyuk cat rumah kat area dapur.. aku pon tak sure asal die sebok cat belah dapur padahal bukannye org nmpak.. tapi disebabkan mem besar dah arahkan centu, so bapak aku pon cat lah.. dibantu ipar2 nye... huhuhuuu..

adik laki aku lak duk tonton bola..

mak aku n the geng da kuar ronda kb.. maklum geng2 die bukan org sini so nk jln2 jap..

macam2 bukan?

aku pulak??

jari blom berinai.. apa?? belom berinani? eh silap.. berinai... huhuhuuu.. aku pon tatau asal aku takde rase excited nak kawen.. padahal mlm ni da nk akad nikah.. aahhh!

presure!!

7 pembebel berjaya:

NAZ said...

mungkin tenang, amin:)

annfrendly said...

atien..
tahniah...
semoga bahgia & gembira sehingga ke akhir hayat.. amin.
tak sabar bak tengok gambar atien kawin :)

azuan said...

semoga bahAGIA.....

NenetPenne (NP) said...

semoga perkahwinan anda selamat... good luck..eeeh mcm nak masuk exam pulak... :)

ravishingpeacock said...

slamat pengantin baru ;)

Syed said...

Congratulations :)

ibundo said...

tahniah. selamat menjalani hidup berumahtangga