U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, May 18, 2010

what i do today..

dari semalam aku dk geget jari sbb kete aku tesadai kat umah nenek aku.. tesadai nape? rusakk babe.. rusakk.. bateri kong.. aku hangin btol klu kete rusak nim.. bengang wehh!

aku ingatkan ble rusak tu bapak aku ni nak g antar repair time tu jugak.. biase lah mane tahan klu kete mamposs kan... tapi harammmssss... sampai tghari tadi stil xrepair.. cheit! ma0 ngamok aku.. patah kaki tau!!

satu hari aku tunggu tunang aku datang amek aku bwk jalan2.. yelah kete sendrik takley jalan mesti la harapkan tunang kan.. tapi sampai kul4 lebey pon stil xde brite.. betambah hangin aku.. aihh.. byk kot plan aku yang da tesadai..

patutnye harini aku da pos kad2 kawin aku... pos? asal tak kasik by hand sajo? haih. jenuh la kan nak hantar by hand kan... kawan2 aku ado di serata pelusok negeri kan.. takkan la aku nak kembara satu malaysia semata2 nk anta kad kawin kan...

alih2 kul5 lebey sedang aku besenang-lenang tito petang, mak aku ketuk pintu bilik cakap my sayang ade datang.. huh.. datang jugak.. ingatkan da takmo datang tadik!

datang bawak setem.. bagosbagoss.. ni buat ai sayang yu sangat2 nim.. paham benar kehendak ai kan? alaaaa.. padahal takot aku marah kan? miahahahaaaaaa...

pas tempek setem bagai aku pon chow gi umah nenek aku jap.. my sayang nk try repair kete.. oh my sayang ni expert dalam sume hal.. senang kan? sume bende die tau buat.. ni makin sayang nim!

maghrib tuh kete dah settle.. da boley start dah.. alaaaa.. bateri dah lame nak kene tukarrr.. chiss.. abangku sayang.. terime kasih sbb sanggup kotor tangan hitam2 baiki kete bby eh? heheheheee..

pas maghrib kuar bawak adik aku yang paling tecik n sepupu aku g beli hadiah untuk cikgu2 beliau.. mak aih.. untuk cikgu sanggup berhabisss... mase hari jadi aku xde lak korang nk beli hadiah bagai untuk aku kan????? sedey la aku cenim.. huhuh.. cik tunang penat melayan adik aku yang cerewet nim.. hahahaaaa.. padan muke.. naseb la wehh.. sape suh nak kawin ngan aku kan? hahahahaaa.. xpe xpe.. praktis untuk mase depan.. kang nak bawak anak2 jalan2 pulak kan.... =p

trime kasih abg untuk hari ni.. even aku ni mulot cibai.. suke marah2 tak tentu pasal.. ayat tak hengat,. aku tetap sayang ko.. eh silap.. bby tetap sayang abg.. cume mulot aku ni saje yang macam takley kontrol.. tapi hati baikkkkk... mintak tolong jangan simpan dalam hati.. haih..

0 pembebel berjaya: