U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, May 28, 2010

satu rindu.

straight to the point, aku rindu sorang kawan aku tu. rindu sangat. sangatsangatsangat. okeh. sampai sekarang aku tatau pe masalah sebenar antara kami. tetiba kami jauh. jauhhhhhh yang amat. even mase tu kami dekat, tapi kami tetap jauh. jauh dan makin menjauh.

dan sekarang, bila aku sedang dalam mengira hari-hari yang tertinggal sebelum aku melangkah kaki sebagai seorang isteri, aku amat-amat rindukan dia. sangat berharap dia ada di sisi berkongsi rasa ini.

bila aku ajak die datang majlis aku, die tolak mentah2 saje. tau ape die jawap?

'alah.. jalan juge majlis tu aku tada pon..'

benci sangat ke ko dekat aku? ape salah aku? sedeynye ko jawap centu. klu ye pon tanak datang, cakap la leklok. ok ko memang da ckp leklok b4 tu.

aku mintak maaf klu aku ade salah ngan ko. i am so sorry.

1 pembebel berjaya:

Nurul Syarini said...

babe....sbr yer...
maybe die ade probs len...tu yg dpt dtg majlis ko...