U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, March 17, 2010

terkejut + gembira

semalam aku dapat berita gembira.
one of my best friend bakal menyusul langkah ku.
hahahahaaaa.
there'll be a wedding ceremony at her house!
and she's the bride!
oh my god!
tak sangka.
terkejut tapi tumpang gembira.
cume die punyer wedding sebulan lambat dari aku.
maknenye bulan 7 lah.
ngeee~

so my friend nim mintak tolong guide die pasal majlis nnt.
pasal pelamin khemah catering bagai.
hahahahaaa.
macam lah persiapan aku nim da settle.
but yet,
aku ade kawan nak settlekan sume hal.
yesyes!!
come on gurl!
theres a lot of things to do!


siapakah gerangan kawanku inim?
hahahahaaa.
secret!

1 pembebel berjaya:

Anonymous said...

hi there.. if rajin visit our blog http://gossipgirlstuff.blogspot.com/