U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, March 10, 2010

persiapan perkahwinan

at last, aku sudah ada tarikh kahwin.
majlis akad akan berlangsung 10 jun 2010.
majlis di rumah aku 12 jun dan majlis kat rumah pengantin lelaki mungkin 14 jun.

kurang 100 hari aku akan jadi isteri orang.
sungguh cepat masa berlalu.
pejam celik pejam celik aku sudah menanti hari untuk menjadi milik orang.
rasanya baru semalam aku ambil result upsr.
okay perasan muda sekejap.
=P

perasaan?
jangan tanya lah.
macammacam jenis perasaan ada.

gembira.
sedih.
takut.
risau.
pening.

bila dicampur semua perasaan tu, tensen aku jadinya.

11 pembebel berjaya:

amer|zhafran said...

omg...hehehe...

tahniah laa mok cik..nikoh jugop akhirnya..tercapai jugak impian awk nk kahwin dih..hahaha..

kalu xajok tok gak sekeh palo laa..

ahaha

annfrendly said...

bestnya..
lagi 100hari untuk ke fasa kehidupan yang baru.
pasti indah..

atien.. jgn tensen2 taw..
tenang aja..
semoga segala persiapan berjalan lancar dan terlaksana seperti yang di impikan oleh atien ya....

atok said...

syoknya kawen heh

atienalova said...

amer. kompem ajok. dun weri k. heheheheee.

atienalova said...

ann. harap centu lah. huhuhu.

atienalova said...

atok. syok sgt ke? heheheeee.

Anonymous said...

shaye jalan2 di blog kamo
tertarik nak komen

da nak jadi wife ye :) macam best kan bila plan nak kawen
shaye pun macam nak kawen
tapi bf blom ajak kawen lagi
hehehe

atienalova said...

miss choki ch0ki.
ajak la bf kawen.
heheheheee.

Anonymous said...

bf shaye skang keje sarawak
so kalau kawen kne ikot dia g sne
hurm

Hydaya said...

atien!
kad jemputan mane?
ow...xcakap eh nak kawen
huhuh.ngajuk r ng ko cani

atienalova said...

pungguk r0ckstar. sabar mek. nnt aku g jumpe ko insyaAllah.