U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, May 1, 2009

hari keluarga kami,.

hari yang sangat best. sangat best ke? best laaaa. rini family aku de familyday kat D'Muara Chelet kat Pantai Melawi Bachok. sangat happening.

tengok tu. siap de banner lagi. semangat gle. kit0wang de amek gamba beramai2 tapi aku xde gamba tu. dak2 ni upah sape ntah amek gamba. heeee. xsaba nak tengok sume gamba tuu.

tok deraman tu kalau tak silap ayah nenek belah ayah aku. m0yang aku laaaa. name die Abdul Rahman bin Said. moga rohnya dicucuri rahmat. alFatihah.

dan. ni antara aktiviti2 kami disane. mandi pantai tu wajib ah kan.

ni acara lontaran kaseh sayang klu xsilap. alaaaa. lontar belon air je. awal2 dekat. lame2 jaoh gle. sian bapakbapak ibuibu yang basah kene air. hihihiiii.

ni acara carik bini. kelakar tengok laki tersalah bini. opsss.

yok contengconteng muke! hahahahaaa. ni adik laki aku zeri. ngah mekap spupu aku ety. dpt 1st prize kot. pandainye adik aku mekap. blaja dari sape ntah. heheheee.

hey. spot that cute guy with baju puteh sluar bunge2 ituuu. aku ase jatoh atiiii. oh. hahahaaa. sedap n sejuk je mate memandang. hahahahaaa. jom ushar gamba die lg nak? weeee~

xde keje kan? mate sik pandang die je kot. muahahahahaaaa. yes. suda teserlah kegatalan mata aku kan? heeeee. bukan pe. da lame xcuci mate. skali skala bagos gak. aktiviti yang sehat. hahahaaaa. oh.

name die adli. dari tecik aku panggil die abg li. perghh. abg tuuuu. hahahahaaa. umo die aku ase 2taun lg tua dari aku kot? seswai kan ngan aku? hahahahaaaaa. klu tawen, anak mesti comel2. muahahahahaaaa. atin engkau suda lebey! cukup! tolong sedar diri! hahahahaaaa.


die xensem. die xpandai. die xkaya. die biase2. tapi cukup nak bikin mate aku memandang tanpa bekelip. hihihiii. malangnye die da de teman istimewa. siot jeh! cane aku boley xpasan die b4 nih? padahal umah die tepi umah nenek aku je KOT! arghhh! melepas!



p/s: aku dpt no die. mao kontek die. xmao kontek die. mao kontek die. xmao kontek die. arghh!

12 pembebel berjaya:

amer|zhafran said...

oloh...xajok nah..

mano aci nih...

atienalova said...

hihihihiii.
len kali kte g nak?

MiSyaJanah said...

oho....seronoknya.....

Anonymous said...

konflik..
konflake?
kontek je la die..

atienalova said...

nk kontek ke?
ahahaa.
segan lew.
malu tapi mahuuuu.

.chocolatevanilla. said...

hehe
tapi dia suda berpunya darl hehe:P

HaNa Hani said...

hahaha...
kontek jerla....
wat2 dunno je

atienalova said...

hahahahaaa.
xley yek chocolatevanilla?
tapi mak die x approve pilihan die tuuu.
lalalalalaaaaa.

winkwink.
tau2 aje.
hihiii.

atienalova said...

wat dunno ye han@?
heheheheheeee.

.chocolatevanilla. said...

ohh kalau gitu ada can ahh syg
wakakaka
restu mak pnting ohh
blehh ahh cmtuh:P

atienalova said...

hahahahaaa.
kn?
kn?
eeee.
gatai no.

HaNa Hani said...

wat dunno jerla..
slamber je contact
mengutuhkan silaturahim
ngeh5....
ne tau der can an...
ahaks