U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, April 30, 2009

30 April 1987

tanggal tarikh di atas,
maka lahirlah seorang bayi comel diberi name Fatin Dalila Shamsuddin.
hey! itu aku!


its my besday guyz!
cepat wish!
miahahahahaaaa.


1st wisher,
'happy advance birthday'
itu saje msg dari die.
even simple, pendek, tapi mantap,
cukup wat aku berkate:
oh sangat terharu.
1st wish kot.
tak sangka act.
mcm mimpi.
thnkz a million.
nope.
lebey dari million.
millionmillionmillion.
tingat besday aku taun lepas.
*ma0 menanges oh*
xtau nape tiap kali besdey, mesti ma0 nanges.
haih.



sangatsangatsangat berterima kaseh kepada sume yang wish.
jem phone aku jap.
kjap je tp xpe aku suke.
sob.sob.
kpd yg call n nyanyi lagu besdey itu,
terutama teman2 IedaSyarinaSyariniNasuhaZack
time kaseh sgtsgt sbb buat aku nanges!
arghhh!
atin sangat emo!
hahahahaaaa.
sayang kamu sume!
sayang sangatsangat....


nota pinggul: xde ke yang ma0 nyanyi lagu selamat ulangtahun sayang? aduyai.

11 pembebel berjaya:

Syariniey Amran said...

selamat ulang tahun sayang..hihihi

atienalova said...

heheheheee.
time kaseh sayang.

HaNa Hani said...

owh...
eppy beday dear
smile always

uShop said...

*silelah bace dengan rentak lagu besday okhepi besday to u
hepi besday to u
hepi besday to atienalova..
hepi beday to u!!

atok said...

slmat ary tue.
kte lahir bulan same
eheh

6 Gemilang said...

ouh hapy befday yunk.
hope sehat2 slalu;]

Liquid said...

happy belated bday.!!

smoga panjang umor n murah rezeki ea. =)

atienalova said...

heee.
thnkz sume!

amer|zhafran said...

lalala...

hepy besday atien..hahaha..

kamu semakin tua..hahaha..

sory 4 da late wish..

lalala...

atienalova said...

xpe asal jiwe mude.
ahahahaaa.

Anonymous said...

aiya. sa dah lmbt ker?

xpe la yg pnting wish. haha..

happy birthday kakak comel..!