U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, April 8, 2009

kemarahan sudah tidak dapat dibendung.


aku ngah sakit ati gle ngan s0wang mamat neh. da lame tahan tapi skank da tak tetahan da. suda ma0 meletop neh. arghhh! kalau la aku ade lesen bunuh orang............ grrrrrrr.


ma0 tahukah sape die?
die adalah si pemilik no ini.
0134424384


amek kau aku kasik expose ko kat page aku. naseb ah femes kejap. sape suh wat aku sakit hati. urhh! sumpah aku benci. aku kalau da benci cani ah. memang da tak pedulik soal patut atau tak. da tak reti nak pk da soal maruah ke hape ke. ade aku pedulik? eh. aku tak pedulik la bodoh! huh. kalau orang yang aku benci tu laki, lagi la aku cam nak ngamok sakan. eh laki skank memang ntah pape kan? susah tol nak jumpe yang okay sket. urghhh!


asal aku marah die? huh. perlukah aku gta0 mengape? sebab die laki yang ntah pape. suda buat salah sukasukihati diamkan saje. aku call ma0 mintak penjelasan, b0ley lak die reject call aku. gile la weh. ish. korang mesti pk cinta aku ditolak oleh si die kn? oh tidakkkk. sungguh jaoh tanggapan kamu itu. ja0h menyimpang dari jalanku yang sudah agak lurus. sesungguhnya si die sudah berhutang denganku. hutang apekah? sila dial no itu dan tanye sendrik. muahahahahaaaaa!



jangan salahkan aku kalau aku salu cakap aku benci laki.
jangan salahkan aku kalau aku salu salahkan laki dalam almost sume hal.
laki buat aku benci laki.
arghhhhhhh!!


kalau salu ceni, xpelik kalau aku beralih arah kepada p0mpuan.
arghhhhh!
vodo la kau atin!?
dosa da banyak, takkan nak tambah lagi kot!?



HELP.

4 pembebel berjaya:

amer|zhafran said...

sabar yang...

tarik nafas..

hembus nafas..

huh..huh..huh..

lalalala..

jgn layan sgt laki 2 ek..

study2..

atok said...

yeah,beralih arahhhh.
hahahhahahha~~

PriNceghOstz said...

erm..xkan ko nak jdik les kot???

tidak dikehendaki said...

jdn nk mengada2 nk melesbo2.. seksa ok!

cuba try google. mana tau kot ada. i prnh cuba & it's work. ;)