U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, April 9, 2009

kebuntuan membuntuti diriku.

uh. tiap kali ma0 p0st entri, tiap kali tu jugak la aku buntu ma0 guna title ape. penting sangat ke title babe? penting la ngok. title yang menarik tidak akan membuntukan pembace. (ade pembace ke?) hahah. tapi susah gak kalau aku yang jadi buntu, kan? ermm.


opss. jap. asal banyak sangat perkataan buntu yang aku gune neh? buntu. buntu. buntu. sane buntu, sini pun buntu? macam la dah takde perkataan lain yang boleh aku gune. ish.

kau jangan buntu wahai kamu. aku memang sengaje merapu merepek disini. jangan marah okay. sebenarnya di kala ini aku sedang berusaha untuk mengisi kebuntuan yang melanda ramai blogger. tidakkah kamu ta0? tidak ta0kah kamu? eheh.

mengape mereka buntu? aku pun sudah join mereka menjadi buntu. huh. mereka, mereka dan mereka, serta aku, buntu kerana ma0 merebut kemenangan satu contest yang dianjurkan oleh boonto. eh. kau pun sudah buntu? bagos. jom kita buntu same-same. muahahahaaa~

boonto menganjurkan contest ni sempena hari lahirnya pada 20 april ni. die ma0 ubah tradisi menerima hadiah kepada memberi hadiah, dihari jadi. baik kan die? heheheh. selamat hari lahir bro. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

aku ta0 peluang aku nak menang contest ni amatlah nipis senipis kulit bawang. aku tak pandai berpuitis. aku tak pandai bermain dengan kata-kata pujangga. aku tak pandai nak karang cerita untuk memungkinkan aku memenangi contest buntu yang amat membuntukan ini. dan yang paling penting aku tak pandai bodek juri yang akan menjadi buntu hendak memilih pemenang, supaya aku boleh menang. arghh!

wahai juri pilihlah saye. kenyit-kenyit mate sambil buat muke chomel saye.


entri ini didedikasikan kepada JRY sempena menyambut hari jadinya.

5 pembebel berjaya:

JRY The Boonto said...

haha.. jgn wisau klu ada naseb menang la tuh... jgn buntu banyak sgt...nnt lain jd nya.. haha.. tengs, harap2 entri ko berjaya pikat hati juri... nnt aku masukkan link dlm blog tu k...

unknown said...

buntu membacanya

atok said...

tulis je sume title nanty.
buntu.
haha

paan said...

semoga kita sama-sama menang ye.hehehe

tidak dikehendaki said...

hehe.. kita tgk sape mng.. ;)