U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, February 7, 2009

hari kekasih?

hari kekasih sudah dekat. walaupun aku tak sambut, (sebab bukan amalan umat islam, dan juga sebab aku ni single mingle) tapi sedikit sebanyak aku teringin gaks. saja nak merelaxkan diri.

theres one thing i really want to do at this valentines day.


aku nak lepak kat taman permainan seksyen 14 petaling jaya.


*menangis*


tolong kembalikan masa lalu.

7 pembebel berjaya:

syafeeque said...

it would be nice to feel it again kan.. wish i could.. wish u could..

amer|zhafran said...

igt nk ajak dia kuar 14 nih...hehehe..tp skolah laa plak...

adoiyaiiii...

atok said...

nk join skali leyh?
ehehe ;DD

annfrendly said...

aloh..loh...nape nangis nie?? meh cni... jgn nangis lagi yer

atienalova said...

tensen la babe.

ade bahu?

someone!!

plis pinjam bahu!

amer|zhafran said...

hehehe...

atok pun leh join..

tp hari utk single mingle jer..

hahaha...naik kura2 aku..

yahoo...

atienalova said...

wah!
kure2!?
eh sumpah rindu!
y0k!