U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Tuesday, February 10, 2009

eh aku tak sengaje la bongok!

aku siyes tengah buhsan tahap gaban yang amat. tetibe aku ase cam nak ushar blog someone. da lame sangat sangat sangattttttt tak ushar blog die. pe da jadi ngan die haaaa?

ngeeee~

lepas bace sume entri dalam blog die tu, aku ase cam nak gelak geling guling guling tenggiling. geli hati tahap dewa nak mati da ni. siyes jiwang karat gile babeng wa cakap lu.

eh.

aku bukan sengaje nak gelak weh. tapi cam.... alahai.. cam bebudak yang amat. padahal umo da banyak dah. tau la ngah hepi sakan kan. tapi agak2 laa. hihiii.

aku pon jiwang gak kengkadang. tapi ayat aku xde la karat karat camtu. oh. aku takley bayang cane reaksi member2 aku sume kalau aku guna ayat camtu. kompem kene drop gile2 ah. hahahahaaa.

eh aku siyes tak sengaje nak gelakkan ko. tapi nak wat cane. aku takley tahan. tapi pas penat gelak2, aku cam tetibe tepikir, kan besh kalau ko adalah aku? sebab ape yang ko tulis tu cam besh yang amat. cam everyday is a hepi day. bf ko cam bf yang paling besh dalam dunia. macam perfek lah. eh. aku nak bf ko lah! boley? ahahahahaaa. oh aku sudah mula berangan. selamatkan aku!

0 pembebel berjaya: