U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, January 15, 2009

oh oh aku di-tag oleh annfrendly

1. Anda rasa anda hot?
oh tidakkk. saye co0l..... ahahahaaaa~

2. Upload gambar kegemaran anda.



3. Kenapa anda suka gambar ini?
sebab aku da gedix sangat sangat sangat nak tawen! tapi stil xde cal0n yang seswai dan bekenan di hati. aiy0k!

4. Bila kali terakhir makan pizza?
kali terakhir makan pizza time cuti sem ritu..besame seorang rakan. die kesayangan hamba. siapa kesayangan hamba? die die dan die.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
love story by taylor swift. oh lagu ini sangat sangat la sedap didengar. j0m kar0k?

"r0meo take me somewhere we can be alone,
i'll be waiting all there's left t0 do is run,
y0u'll be the prince and i'll be the princess,
its a love st0ry baby just say yes."

lalalalala~

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
dengar lagu l0ve st0ry berulang kali tak henti2. dan menyumbangkan s0re katak supaya hujan turun lagi. ma0 tit0 dengan besh selepas ini. hahahaa.

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
lilo~ suka sangat name tu.

8. Tag lagi 6 orang.
+syarinie
+at0k ( adidas vs nike )
+ann frendly
+y0rke
+namie
+amer zhafran

(Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag.)*

9. Sapa No 1 anda?
die gadis pink!

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
aih. aku tidak tahu. tapi aku dapat tag ni dari die. saje nak tag die lik. ampun ann. hahahaaa.

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
dia nazmie. dia cakap aku gangster. tapi dia lagi teruk. dia tengk0rak hid0p!

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
die suda tensen kerana di-tag 0leh daku. die lagi tensen kerana die suda pernah jawab sume s0klan hampeh ini. lalalalaaa.

13. Siapakah orang nombor 2?
die at0k. die gelakkan aku sebab da tua.. suda tuakah aku? cheit2!

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
tol0ng bawak aku jalan2 lagi... plish.. plish.. plish...

8 pembebel berjaya:

annfrendly said...

aiyoo.. tag ann balik..bls dendam yer.. hehehe....

amer|zhafran said...

hehehe...
jokm ngedate...

lalalala

atok said...

aduhmak atok da wat la tag neyh.
kalo x cye tgk course tag kat blog atok.
haiya! ;DD

annfrendly said...

nanti wat tag baru ye... award dari ann... hehehe.. shukenye saye...

atienalova said...

ann: adeh. penat eden. ann kejam! ahahahaa.

amer: j0m2! saye rindukan kure2. hahahaaa.

at0k: cucu ta0. saje nak men-cukupkan 6 name. lalalalaaa.

Arif Dzulkifli said...

tag tu mnde sbenar nye?..aku tak reti ar nk wat..wajib ke?..agak2 kalo tak wat kne sawan tak?..harhar~

*member pnye psl,ak wat r..ak budak baek..oyeah~

atienalova said...

y0rke!kamu mmg kesayangan hamba laa..hahahaaaa.

Anonymous said...

huhuh tag yer..naseb baek kf x kna yahooooooooooo.com

psst:-atien ti hang pi amik award kat blog kf ok ..