U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.
Showing posts with label tag. Show all posts
Showing posts with label tag. Show all posts

Monday, March 19, 2012

Tag dari cik Zetty Sofeah kiteeee. So here we go!

1. Apakah yang sedang anda lakukan sekarang?
Errkk. Ngah pikir patut ke tak patut aku jawap tag nih. ahhhh. lantakkk.

2. Kalau boleh, apa yang anda ingin lakukan sekarang?
Buat something else. Buat lah mende2 yg patut selain drpd melangut kat rumah ni. Hurmmm.

3. Apakah nama neighbour anda yang anda tahu?
Kak Long, Kak Ja, Abe Apih, errmmm. nak list satu kampung keee?

4. Bilakah kali terakhir anda bercuti dengan rakan-rakan/ahli keluarga/perempuan simpanan/lelaki simpanan/ seorang diri?
Last week, dgn whole family. Ade family day kotttt. Best gilakk!

5. Jika tiada orang di sekeliling anda akan..?
Korek hidung? ermmm. syokkkkk.

6. Warna langsir kegemaran anda adalah..?
Warna gelap, serupe mcm cik peah. hahahaa. Tp bilik aku punyer langsir kaler krimm. Sheer giler. mmg pagi2 terpakse bgn sbb silau. Bile nk tukar baru ntah. huhu

7. Apakah perangai rakan/kekasih/bekas kekasih/suami/ ahli keluarga anda yang anda paling menyampah?
Kejap2 call, kejap2 call. Tak bleh ke klu call skali je pastu cakap lah semua bende yg nak ckp? Ni tidakk, baru 5saat letak tifon, call lagi. patlime kali lak tu! HANGINNN.

8. Siapakah rakan anda yang paling kelakar?
erkk. erkkk. sapik mulom kotttt? kawan skolah menengah. dah lame tak jumpe die. klu family, abe mat haircut. ataupun bos tun sound system. mmg kelakar habesss. klu nak kawin, abe mat ni bleh jd deejay utk majlis korang. kompem happening majlis nnt. ;D

9. Yang paling tak kelakar pulak?
Aku lah. hahahaaa.

10. Anggota badan anda yang paling hot?
Hati. Mmg selalu HOT.

11. Anggota badan pasangan anda yang paling hot? (*feedback pembaca blog anda kepada jawapan anda adalah tanggungjawab sendiri heheh!)
Ermmmmmmmm. Hidung yang besau macam Shah Rukh Khan (harharhar!), bontot yang mantap (hihihihiiiii), dada yang bidang.

12. Siapakah celebrity yang anda paling suka tengok kat red carpet?
Lady Gaga. Mmg selalu tak sabar nak tengok fesyen ape lak minah ni nak pakai. Ngehngeh.

13. Apakah perkara yang anda wajibkan kepada semua pasangan anda lakukan kepada anda?
Semua pasangan? Hahahahahaaaaa! Ramai lak pasangan aku kannnn.


14. Adakah mereka suka melakukannya?
Mereka tuh sape?


15. Perangai anda yang anda paling tak suka?
Pendendam. Selagi tak selesai, selagi tu teringat-ingat. Hoihoi.

16. Perangai anda yang anda paling suka?
Penyayang, baik hati, perajin, penyuke, pepepeeee.

17. Kalau anda boleh belasah sesiapa sahaja pada masa sekarang, siapakah orang yang anda nak belasah itu?
Nak belasah orang yang aku dendam. nak tulis kt sini ke? heheheheeeee.

18. Kalau anda boleh pilih apa-apa kerja, apakah kerja yang anda mahukan sekarang?
Skank mood nak jadik fesyen designer. kehkehkeh.

19. Jika anda seorang yang sangat kaya dan dibenarkan memelihara anak-anak ikan, siapakah yang anda akan pilih untuk menjadi anak-anak ikan anda?
Anuar Zain, Shah Rukh Khan, itu saje.


20. Adakah anda bahagia?
Alhamdulillah, aku bahagia. ;)

Sunday, February 20, 2011

contest saya mahu bergaya!

Assalamualaikum semua.

well. aku telah di-tag untuk join contest nih, oleh Syla Rosli. contest neh dianjurkan oleh Cik Faeezan atau CF ye. so here i go!

*****


neh banner contest CF ye. ape? nak join jugak? sile click banner okay. =)

****

and this is the picture. taraaa!
iye. aku taw. gambo mase perut slim lagi. hahahahaaa.
actually ni gambar annual dinner.
aku rase ni lah yang paling simple untuk dinner.
sebab aku pakai ape yang ado dalam lemari sajork.
match mane yang ade je.
orang lain sume beli baju baru bagai. huhu.


hape!?
tak pueh hati sebab haku tak pandang camera?
ok fine!
amek satu lagis.
dengan suami aku lagi.. hiks..


saye suka gaye simple sebab saye ni malas sebenarnye nak melawa2 nih. hihiii.



tapi kan, sejak pregnant nih, rajin pulak nak melawa2 nih.
kalau nak kuar rumah, mekap wajib sejam b4 kua.
kalau dulu, non ado!
tak kuase ai!




okay. okay. mangse tag saye.......

Zetty
Patem
Hanani
AtenZuppe
Syarina

Friday, February 18, 2011

Tagged from FAR. =)

Sudah lame tak di-tag. Dan tag ini dari Far yang nun jauh si Shah Alam sane. Terima kasih sebab sudi kasik saye kerja rumah ini. hukhuk.

Sedikit nervous nak jawap tag neh. Sebab kene describe diri sendiri. Which i hardly can do. But i'll try okay~

______________________________________________________________


PERIBADI SAYE.

Bukan seorang yang peramah. Pendendam. Perasan cantek. Pemalas. Okeh. Ape lagi ye?

Status.
Isteri orang.

Kalau bukan si dia, pasangan saya adalah:
Hopefully, dialah dunia akhirat saya. pray.


CINTA.

Cinta pertama.
Unknown.

Jangka hayat percintaan paling lama.
2 tahun.

Sifat lelaki itu.
Macam2.


KERJAYA.

Cita-cita.
Takde yang spesifik. Yang aku tau, aku nak belajar selagi boleh.

Saya berusaha.
Untuk jadi seorang yang pandai kawal amarah. Dan belajar berhenti menuding jari.

Akhirnye.
Akhirnye ape? Heheh.


LIFE.

Disco/Liveband/Karaoke kenduri.
Tak pernah ke disco. Dan mungkin takkan pernah. Liveband pernah lah jugak. Tak enjoy pon actually. Biase2 saje. Karaoke kenduri? Hell no! Buat malu saje. hihi.

Movie.
Sume jenis movie pon aku layan. Kalau tak best, aku kutuk je lah. Harhar.

Sosial.
Biase2 saje. Sejak jadi bini orang ni, aku rase aku dah tak 'fun' lagi. Rindu Fatin yang dulu. Someone, tolong kembalikan aku yang dulu. *senyum kelat.


RANDOM.

Sex sebelum nikah.
Kau buat, kau tanggung lah akibatnye. Sendri mau ingatlah.

Parti politik saye.
Jadik pemerhati sudehhh. Bile aku nak daftar sebagai pengundi ni ye? huhu.

Sms yang terakhir.
From Zetty. Gosip2 sikit. heheh.

Baju yang dipakai hari ni.
Shirt ngan legging je.

______________________________________________________________



Sekian, Terima Kasih.

Friday, September 4, 2009

tag lagi? vah!

oh. setelah agak lame tidak di-tag, anugerah itu datang lagi. amazing! hahahahaaaa. dan. seperti biase, tag ini datang dari yorke. betol kate ko yorke. tag ini sangat senang. aku jawab dengan senang hati weh. lalalalalaaaaaa~

Instructions:

* Bold the statements that are true to you.
* Italicize the statements that you wish were true.
* Leave the fibs alone.
* Then, stab 5 people to do the same test.

-------------------------------------------------------------
I’m 170cm tall.
I don’t know what I want at the moment.
I’m not happy.
I hate my friends.
I hate my life.
I hate my grades.
He drives.
I’m bored of driving.
I have a white handbag.
I love dancing.
I go clubbing every week.
Shopping is bullshit.
I have a tattoo of a star.
I got my navel pierced.
I have friends that take drugs.
90% of my friends smoke.
I still hang out with my ex, even though our break up was rather nasty.
I’m studying Fashion.
I have a business running.
I hate cartoons.
I hate someone.
I have 10 Guess handbags.
I buy CLEO every month.
My parents don’t know about my blog.
I have an iPod.
I don’t have faith in the current “one”.
My school mates know about my blog.
I wanted to be a fashion designer.
I love rock emo bands.
I hate it when people cancel last minute meet ups.
I’m a rebel.
I’m starting to like wearing dresses.
I don’t believe in love.
High school's filled with drama.
My parents have faith in me.
I’ve bought shoes this month.
A blogger bitched about me before.
I hate sports.
I heart Italian food.
I hate meeting new people.
I hate nail polish.
The mother bear gives me hugs.
People should start appreciating me.
High school was the worst time of my life.
I have red hair.
Mid Valley is my second home.
I’m a guy.
I’m scared of my Biology exam.
I hate vacations.
We’ll last.
I believe in long distance relationships.
I’m going to get high and smoke weed one day soon.
I’ve robbed an old lady.
I’m starting to like applying make-up.
I was a tomboy.
At times I think I still am a tomboy.
I love bitching about people behind their backs.
I still have a best friend.
I have a cat.
I hate surprise parties.
I hate planning parties.
I’m hot.
I’m a sinner.
I’ve got a DS light.
I have a Wii.
I can live without music.
Video games are a waste of time.
I miss the father bear.
I love being in love.
I know how to cook.
I have 100% freedom.
Boys are assholes.
I hate Math.
I love horror films.
I’m happy with what I have.
I slept in my parents’ room for 3 days after watching Scream when I was a kid.
My old friends keep in touch with me.
I don’t read newspapers.
The news is such a waste of time.
Blogging is a waste of time.
I hate animals.
I can’t live without make-up.
I curse like a pirate.
I’m happy with my 11 year old car.
I hate people that are smart.
I love Apple Juice.
I can’t drink for nuts.
I believe that everyone in their teens have lost their virginity.
I’ve got a new phone.
I’m going to get a new pair of shoes by the end of this month.
I love swimming.
I haven’t worked out since March.
I think I’m fat.
I love my friends and family.


tag 5 owg? heheheheheee. kite lihat sape yang bertuah.. jeng<3
1. imanalova
2. silverleaf
3. aten
4. laila
5. pungguk r0ckstar.

Monday, April 13, 2009

kerana farhanfirdaus aku turutkan.

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

namanya atienalova. cara sebut = atin-nalova. aku suka nama tu. dan. aku guna nama tu dimana-mana.

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?


http://atienalova.blogspot.com/ , eheh. sebab tu nama aku laaa. ingat cter indon dealova? haaaa. dari situla datangnya atinalova. ahakz!

Apakah 'methode' penulisan dalam blog anda?

ermm. i write what i want. its mine kan? sukati aku lew. taksuke? jangan bace. wekkk!

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? sebabnya?

honestly tak pernah. sangat sayang blog ini.

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
farhanfirdaus?


blog yang ber-info. heheheee. kanak-kanak yang sedang tiup belon itu sangat comel btw. hihihiii.

Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.


dan calon-calonnya ialah:

amirzhafran
syarinie
yatie MJ
im yorke
ann frendly

Tuesday, March 31, 2009

tag from c.a.w.a.n - panjang tol tag neh.penat menjawab.tapi okeh!

How old are you??

age? oh. its a girl's big secret.


Are you single mingle??

as yati Mj said, 'single is simple. couple is trouble.' can i answer this Q with triple?


At what age do you think you'll get married??

depends. ill be ready to get married. sooner or later.


Do you think you'll marrying the person you are with now??

ermm? with God will.


If not, who do you want to marry??

Edward Cullen. can i? i know he is not real. i know he does not exist. and even this sounds stupid, i want him.


Who will be your bridemaid & bestman??

my siblings of cos..


Do you want a garden/beach or traditional wedding??

garden would be nice. traditional too. ill make sure ill get both. get ready my future hubby! lalalalaaaaa~


Where do you plan to go on honeymoon??

somewhere only we know.


How many guests do you think you'll invite??

family and close friends only.


Will that include your exes??

if only they're still important to me.


How many layers of cake do you want??

doesnt matter.


When do you want to get married, morning or evening??

one whole day. im the RAJA SEHARI.


Name the song/tune you'd like to play at your wedding??

sweet love songs. should i include the list here?


Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork??

spoon & fork.


Champagne or wine??

no champagne and wine please.


Honeymoon right after the wedding or days after the wedding??

lets settle everything first. shall we?


Money or household items??

money-lah. i love money. money. money. money.


How many kids would you like to have??

they're gift from God. how many of them? ill be ok.


Will you record your honeymoon in DVD/CD??

absolutely. after all, we're just married. its a memory to live with. we'll forget bout it when we're 80's.


Whos wedding plan would you like to know next??

amer zhafran
yati
im yorke
nana
husaini
metal head
syarinie
ann frendly
atok
komeng
kf
aten
ateyn

eh. aku mao tao semua wedding plan lah!

Wednesday, March 4, 2009

tag dari ateyn! weeee~

RULES AND REGULATION:

1. Copy paste the award at your blog once you got it.

2. Make an entry if this is like a GRAMMY award.

3. Tag 5 other blogger.

4. NEVER break the chain, please...



eeee~
son0t la klu dapat tag yg ceni salu.
dapat banyakbanyakbanyak pun xpe..
thnkz ateyn! you're so0 sweet!
weeee~

errrmmmm.
nak kasik sape yek award neh?
aisey..
nk kasik lebey dari 5 bley?
tak bley??
ahh xkire!
nak lebey gak!!

jeng3....


AND THE AWARD GOES TO...............................

syarinie tag aku lagi.lalalalalaaaa.

[1] your full name n nick?

*full name: Fatin Dalila Shamsuddin
*nick name: Atin, Lilo, kak Dila.

[2] single or taken?
taken? token? lalalalalaaaaa.

[3] hotlink, celcom, digi or Umobile?
HOTlink. n celcom.

[4] indoor or outdoor?
prefer outdo0r.

[5] are you thinkin bout someone rite now?? who?
jason mraz! he's performing tonite! wish im there. huhuh.

[6] sushi or roti canai?
r0ti canai cicah kari kambing. wahwah!

[7] hv u fell in love with 2 person in one time?
n0pe. tapi sayang ramai owang dlm satu mase ade ah. huhuh. cant help myself from loving them!

[8]flipflop or snickers?
flipflop.

[9]what do u tink bout me?
sya nmpak ayu.

[10] 5 person u wanna tag with dis ques??
amer zhafran
yatie MJ
im y0rke
ann frendly.
sume follower aku!



-------------------------------------------------------------------------------------------------



1. Go to your photo folder in your computer

2. Go to the 6th folder of photos

3. Go to the 6th picture in that folder

4. Put the picture on your blog and description of it.

5. Invite six friends to join the challenge.

6. Link them in your blog and let them know they have been challenged..





this pic was taken on 2nd november 2007 by my cousin, Nur Syahirah Semsudin. its Pantai Cahaya Bulan. ive j0ined a bored family day actually. got nutink to do (temasuk ushar-ing budak ensem) so we decided to sail along the coast. and snap pics!

yang ni, aku nanak tag sesape....

Saturday, February 21, 2009

tag rulez :

1) anda dikehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka.
2)pastikan di crop.
3)setiap satu pic hanya boleh menampakkan 2 atau 1 anggota sahaja.
4)huraikan sedikit tentang pic itu.
5)tag sesape je asal lebih 5 orang.

senang kn?



jeng<3


my 1st pic : mata aku! weeeee~ i love my eyes. orang cakap, dari mata turun ke hati. oh. oh. hahahahaaa. dulu aku suke sangat pakai celak. kasik nampak dramatik sket. tapi skank da malas. tak kuase i. lalalalaaaa.


my 2nd pic:

mul0t aku! hahahahaaa. mulot ini sangatsangatsangat sengal. die beperanan penting dalam penampilan harian aku. pagi2 klu tak tar0k lipstick sket, kompem nampak cam aku sakit tenat nak mati. alahai. klu sesi snap2 pic, mulot ni kompem buat muncung. bajet c0mil. cepuk kang!


my 3rd pic :

bulu kening aku! sumpah nyaris2 takde bulu kening. aku pun pelik asal bulu kening aku nakmo tumbuh. bulu mate pun sket je. oh sebab tu la aku suke pakai celak. kasik de seri. tapi stil nmpk pelik xde bulu mate. alahai. de tak treatment nak lebatkan bulu mate ngan bulu kening?




aku nak tag sape eh? hurmm. yes! aku da tau! aku nak tag KAMU!

ye kamu! kamu yang sedang meng-ushar blog aku itu.... yay!

Monday, February 16, 2009

business!

well, once again ive been tagged by annfrendly.
here's the tag.
this is fun act.
enjoy!


Put Your I-Tunes, Windows Media Player, Etc. On Shuffle.

For Each Question, Press The Next Button To Get Your Answer.

YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.

Tag 10 Friends.

Everyone Tagged Has To Do The Same Thing.
Have Fun!




IF SOMEONE SAYS ‘ARE YOU OKAY’ YOU SAY?
sugar we're going down by fall out boy. - wallaweh.i love this song damn much!hey.am i ok?huhuuuuu.


HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
geek in the pink by jason mraz. - i rarely wear pink ok.


WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
all the love in the world by the corr. - search for love!


HOW DO YOU FEEL TODAY?
ring the alarm by beyonce. - answering enough?


WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
rockstar by prima J. - eh?


WHAT’S YOUR MOTTO?
knights of cydonia by muse.


WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
dance dance by fall out boy.


WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
hot by chenelle. - waddaheck? takkan la kot? hahahahaaa.


WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
beat of my heart by hillary duff. - when will it stop beating?


WHAT IS 2 + 2?
save the population by red hot chili papers. - well the answer is 4. or 22. hihiiii.


WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
tak bisa memilihmu by 6ixth sense.


WHAT IS YOUR LIFE STORY?
im not missing u by stacie orrico. - nope. ive been missing u. A LOT.


WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
glorious day by weezer. - glory. money. fame. husband. weeee~


WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
saat kau pergi by bunga cinta lestari. - i dont want u gone.


WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
thinking of u by katy perry. - its a sad story. xkn nak menari lak kot?


WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
another you by cromox. - ahahahahaaaaa. dun be mad. dun be sad.


WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
all i have to give by backstreet boys.


WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
i miss u by blink 182. - its not that big. u knew it.


WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
wajah rahsia hati by ogy. - yes i want u HERE!


WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
revenge by plain white t's. - hell NO!


WHAT WILL YOU POST THIS AS?
business by eminem. - mind ur own business. lalalalaaaaa.





PERSON TO TAG..

yatie MJ
shahmi.
yorke.
syariniey.
syahir.
komeng.
ateyn.
KF.
aten.
FeeqaFeequ

Sunday, February 8, 2009

tagged by yati.

Rulessss!!!
A) People who have been tagged must write their answers in their blog.
B) Tag 8 people to do this quiz. (Those that are tagged cannot refuse.)
C) Continue this game by tagging 8 other people

a) amerzhafran
b) ann here
c) syahir
d) annfrendly
e) syariniey
f) komeng
g) ateyn
h) aten

What have you been doing recently?
download thinking of u by katy perry.

Do you ever turn your cell phone off?
yep. when i get pissed off with th0se silly peops. ahahahaaa.

What happened at 10am today?
skip the class n ready to have fun. yay!

When did you last cry?
last nite. read his blog. LOL.

Believe in fate/destiny?
yes. absolutely.

What do you want in your life now?
a soulmate?

Do you carry an umbrella when it rains or just put up your hood?
prefer enjoying the gift from Allah - the rain.

What's your favourite thing to do on the bed?
sleep? what else?

What bottoms are you wearing now?
short.

Whats the nicest things in your inbox?
ive deleted all those.

Do you tend to make the relationship complicated?
nope! but eventually yes i did.

Are you wearing anything borrowed from anyone?
nope.

What was the last movie you caught?
cnt remember. short memory. ahah!

What are you proud of?
im the black sheep of everything. LOL.

What does the oldest text msg in your inbox say?
told ya. ive deleted them all.

What was the last song you sang out loud?
the stupid song in universe, jadikan aku yang kedua by astrid. but i love it! hahahaa.

Do you have any nicknames?
yep. wanna kn0e?

What does the newest text say?
"wat past years wat pe?try r s0aln blablabla" by syarina the twins.

What time did you go to bed last night?
half past 3?

Are you currently happy?
50-50

Who gives you the best advise?
me!

Do you eat whipped cream straight from the can?
0yeah!

Who did you talk on the phone last night?
no one.

Is something bugging you know
m i gonna pass the test tomorrow? aiy0k!

Who was the last person to make you laugh?
buyon. ngeeee~

Thursday, January 22, 2009

tag and award


oh oh. aku baru ade time untuk c0py N paste mende tecik lagi c0mey ni dari ann. oh kamu sungguh manis wahai ann. s0ri sebab lambat. ini bukan sebarang award. tapi jugak tag. alahai~

first kene cter pasal orang yang mengetag aku ini. dia adalah ann. ann yang frendly. die sahabats blog aku. die berada di cheras. mane aku ta0? ade dalam pr0file die. die bungsu. mane aku ta0? aku ta0 laa. cz aku bace blog die. hihihiii.

jom bace pasal aku lak. m0h sume.

1- aku minah klantan. aku lahir, tinggal, membesa, belajar, sume di klantan. aku suke klantan. agagagagaaaaa~ moh melawat klantan.

2- oh aku sorang yang perasan. aku pantang kalau ade yang puji aku. kompem aku akan buat muke riak. and aku suke puji diri sendrik. sebab dah xde sape nak puji aku. sume tak0t aku pasan. ahahahaaaa.

3- aku salu lapa. tapi tak salu makan. sebab aku ni ade satu penyakit yang serius. penyakit yang xde ubat. aku tak0t.

4- aku obses ngan diri aku. aku suke tangkap gambar sndrik. tapi aku tak suke orang tangkap gambar aku. oh aku malu.

5- aku sayang kenari aku. even kenari tu buruk seperti bas tambang kat klantan neh, aku tetap sayang die. dan aku suke bemanje2 dengan die. tapi aku tak suke manjekan die. lalalaaaa~

6- aku suke cakap 'lalalalaalaaaaa'.. dan orang len suke cil0k aku nyer 'lalalalaaaa'. ta0 la c0mel kan?

7- aku tak suke orang pegang2 tangan aku. even bf aku sendrik pn xley pegang. ta0 nape? sebab aku ade penyakit gak. penyakit gemuruh. penyakit cepat rimas. bile rimas, bile gemuruh bedentum, k0mpem hujan akan becucuran. oh kasihani la daku.

8- aku nak belajar. tapi aku dah xm0 belajar. camn0 tu? ahahahaaaa~

9- aku minat member baek ex-bf aku... syhhhh... jgn gtau sesape.. ahahahaaaaa.

10- aku rindu muhd syafeeq zaki.




yay! akhirnya keje aku da siap! brav0 fatin. ahahahaaaa. so, aku ma0 tag siapakah? aku perlu kasik award ni kpd sepl0h blogger len. tapi aku tak tau kpd siapakah patut aku kasik. uhuhuuu.

aku pilih kamuu..

1- syarinie
2- aten kembali
3- amer zhafran
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-


rules tok yg dpt award :
1. copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.

Thursday, January 15, 2009

oh oh aku di-tag oleh annfrendly

1. Anda rasa anda hot?
oh tidakkk. saye co0l..... ahahahaaaa~

2. Upload gambar kegemaran anda.



3. Kenapa anda suka gambar ini?
sebab aku da gedix sangat sangat sangat nak tawen! tapi stil xde cal0n yang seswai dan bekenan di hati. aiy0k!

4. Bila kali terakhir makan pizza?
kali terakhir makan pizza time cuti sem ritu..besame seorang rakan. die kesayangan hamba. siapa kesayangan hamba? die die dan die.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
love story by taylor swift. oh lagu ini sangat sangat la sedap didengar. j0m kar0k?

"r0meo take me somewhere we can be alone,
i'll be waiting all there's left t0 do is run,
y0u'll be the prince and i'll be the princess,
its a love st0ry baby just say yes."

lalalalala~

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
dengar lagu l0ve st0ry berulang kali tak henti2. dan menyumbangkan s0re katak supaya hujan turun lagi. ma0 tit0 dengan besh selepas ini. hahahaa.

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
lilo~ suka sangat name tu.

8. Tag lagi 6 orang.
+syarinie
+at0k ( adidas vs nike )
+ann frendly
+y0rke
+namie
+amer zhafran

(Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag.)*

9. Sapa No 1 anda?
die gadis pink!

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
aih. aku tidak tahu. tapi aku dapat tag ni dari die. saje nak tag die lik. ampun ann. hahahaaa.

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
dia nazmie. dia cakap aku gangster. tapi dia lagi teruk. dia tengk0rak hid0p!

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
die suda tensen kerana di-tag 0leh daku. die lagi tensen kerana die suda pernah jawab sume s0klan hampeh ini. lalalalaaa.

13. Siapakah orang nombor 2?
die at0k. die gelakkan aku sebab da tua.. suda tuakah aku? cheit2!

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
tol0ng bawak aku jalan2 lagi... plish.. plish.. plish...