U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Thursday, November 22, 2012

Rumah idaman hatikuuuuuu~

Assalamualaikum.

Tengah busan takde keje yang nak dibuat. *Buat buat tak nampak baju sedang berlonggok depan mate, mintak dijemur. Pui!

Sedang sebok on9 skodeng sane skodeng sini, aku terbukak blog sorang minah ni, duk citer lah aim die untuk tahun depan 2013 untuk beli rumah sejibik. Sejibik aje ke cik kak oii? Harharhar. So ceritanya, aku pon terjebak lah same terverangan nak beli rumoh jugak.

 *pang muka sekali. Sila back to reality.

So dengan rasa lemah gemalainya, aku pon sebok lah menggesa pak google supaya carikkan aku design rumah yang cun melecun. Dan ini lah hasilnya. Jom berangan bersama aku, nakkk?



Sangat cantik. Sangat kagum wallawehhh. Teruja aku wehh. Berangan.



Ehh. Aku rase aku pernah buat entry pasal rumah idaman mendehape ntah. Tapi aku tak jumpe carik lak. Tak jumpe atau dalam erti kata lain, aku malas nak carik. Tak kuaser akuu. Huhuhuuu. So kepada sesape yang berjaya menjumpai entry aku tuh, jom compare adakah taste aku sekarang masih same dengan dulu dulu mase muda remaja, atau dah bertukar rupa. Hihihiii.


Dan ceritanya, aku memang obses suka tertarik menggetik nak rumah ala ala modern house gitu. Takmo yeee rumah macam yang biase biase ni. Nampak tak poyo gila babeng aku nih? Lalalalalaaaaa. 

Nak rumah yang kotak kotak cam dalam gambau ni haaaaa. Kunon takmo rumah yang nampak bumbung. Dan kalau boleh, nak cermin banyakkk. Takmo dinding dinding sangat. Boleh bayang tak? Boleh bayang tak? Kikikiiii. 

Tapi kannn, bila tengok tengok balik, macam bangunan pejabat pon hado? Ahahahahaaaa!


Oh. Oh. Kalau buat rumah macam gambar kat atas ni, agak agak anak anak aku nanti suka tak? Ceria aje kannn. Hihihiii.

Ok. Now dah nampak tak design rumah yang cane yang aku suka? Nampak tak? Boleh bayang tak? Agak agak boleh tercapai tak angan angan aku nih? Hoi hoi hoiiii!


 Last but not least, aku terjumpa interior decoration untuk modern house nih. Tuuu yang hijau kat atas tuh. Tetiba rase macam duk dalam ufo. Hahahahaaa. 

Baiklah. Lain kali aku sambung citer pasal interior design pulak nohhhhh. Itu pon kalau aku rajin. Hihihiiii.

p/s : Kepada arkitek yang bulih buat rumah macam yang aku duk angankan ni, bulih lah tinggalkan pesanan anda ye. Mane tahu kite kite bulih bekerjasama sikit mase lagi. Harga masih bulih dibawak bincang. Echeh. Hahahahaaaaaa. 

Bila nak ade property sendiri ni alahaiiiii~


 Kalaulah ade rezeki kami sekeluarga,.............. Kalaulahhhhhhh....


0 pembebel berjaya: