U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, November 3, 2012

Paling shomel.

Now. Percaya tak kalau aku cakap, Alie Mikhaiel adalah budak paling shomel dalam dunia?

Percaya tak? 

Percaya tak?

Whaaatttt!? 

TAK PERCAYA!??

Tak percaya kalu, jom layan gambar gambar ni.


Sebelom potong rambut.


Dah botak. Pheewitttt!



Nugget nih sedap la Cik Yaya.


Ok. Sekarang dah percaya? Apa!? Tak shomel pon?

Ahh! Lantak korang lah nak cakap hape ponnnnn. Bagi aku, nilah budak paling shomel dalam dunia aku. Hihihihiiii.

Menyampah? Nak muntah baca entry ni? Padan muke korang. Hahahahaa. Jangan jeles hokay. Kalau jeles sila pegi buat entry perahsantan macam aku ni kat blog korang. Cepatttttt!

Sekian entry ntah hape hape dari aku. Babai!

0 pembebel berjaya: