U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, May 21, 2011

rambut baru..korea style..miahahahaaa!

setelah berbulan-bulan lamenye menyimpan hasrat untuk ke salun rambut, AKHIRnye, petang semalam terlaksanalah hajat di hati ini.. tapi semalam susah lah pulak ndak mencarik salun yg bukak.. maklumlah, semalam kan jumaat,. kat Kelantan nih, kedai hape pon banyak yang bercoti berweekend..

setelah pusing-pusing KB, my hubby pon suggest lah untuk ke salun tuuttttt..

rambut aku b4 potong.. =P

oh mai.. saye ngak mau! tapi terpakse jugak sebab yang drive adalah die.. dan yang bakal membayor nanti pon die.. so aku ikutkan sajolah.. haih..

sesampai sajo, terus si hubby suh makcik tuh gunting+cuci rambut kuh.. aku dah bace berbagai2 hayat dan bersedia untuk sebarang kemungkinan..

omak ai.. best nye makcik ber-eksperimen dengan rambut aku.. kejap potong sini.. kejap potong sane.. eh.. eh.. potong sini lagi.. sini pon kne potong lagi nih!

hamboi-hamboi.. seronok makcik main potong2 kan?
ape kate kalau makcik BOTAKkan terus kepala saye nih? ape kate? ape kate? kate ape? huh!

nak tau camne rupa rambut baru aku?


haaa.. ceni lah rupa rambut aku skank.. amacam? santek tak? jeles lah tuuuu~

1 pembebel berjaya:

patem said...

uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!