U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Friday, February 11, 2011

nama-nama islam.

kalau dulu2 aku ingat lagi. mase nak taruk name untuk adik-adik aku. mak bapak aku usaha carik name2 yang santek dan ade makne besttt dalam buku himpunan nama-nama islam. ade lagi kot buku tuh kat rumah aku nih. hihihi. tapi skank zaman dah moden. semuanya ade di hujung jari anda. huhuhuhuuu.. tak perlu lagi nak gi kedai buku beli buku himpunan nama tuuu.

so hari tuh, aku gigih la carik nama-nama islam dalam tenet nih. iyolah. dah penat pikir kan nak letak name ape untuk first child aku nih kann.. so haruslah search2 dalam tenet kannn...

dan. banyak jugak lah name yang aku rase best didengar dan punya maksud yang bagus lagi best kannn.. aku pon hape lagi.. cepat2 amek pen ngan kertas.. salinnnnnnn.. including maksudnye taw.. gigih tak gigih nye hakuu..

bile sang suami balik, aku pon sua lah kertas yang bertulis name2 tuh. dengan mate yang bersinar2 bak bintang di angkasa raya, ku tunggu janda jawapanmu..huhuhuuuuu~

korang tau ape die cakap?



REJECT!


hukhuk.. sedey.. penat tau wa carik2 name2 tuh.. lu buleh sesenang hati mereject pilihan wa!? lu lase sula lame hidup kah? huh!




korang ade tak cadangan name2 yang best2? share lah dengan akuuu~

1 pembebel berjaya:

Anonymous said...

xkene time bagi masa sang suami baru pulang dan sedang penat....