U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Saturday, January 22, 2011

sape suke kunyah aisss?


lately, habit aku yang satu ni makin menjadik-jadik. iyoooosh! aku makin gemarr kunyah ais bile air dah abiss. mase nih incik hubby dah pandang-pandang jeling-jeling. ape pandang-pandang? =P


kalo tak minum air pon, aku akan tercarik-carik ais dalam peti aiss.

memang la dari dulus lagis aku soooka gigit-gigit ais nih. tapi tatau lah nape skank makin rase heaven gigit ais. mulot nih rase payau je kalo tak disumbat nyooo. bawaan budak keh?

best woh kunyah ais nih. sape setuju sila tunjuk pusat. hehehee. mentang-mentang pusat aku dah terkeluar skank, aku suh kowang tunjuk pusat lak kan? hekhek.

tapi aku risau gak. sebab makan mende alah ni taaakkk baguih. sangat la tak baguss. nape ye? orang cakap kalo orang pregnant xmolek makan ais. takut baby dalam pewot besarrr. susah nak beranak laa.

pandang pewot.

takderr lah besar mano pon haaa. still slim lagi nih. ngehngeh.

0 pembebel berjaya: