U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Monday, December 20, 2010

bersiaran dari the curve.

Well, aku dah officially abes diploma. What?? Baru abesa dip? Hahah. Da tua baru dapat dip? Huhuh.. Pedulik hape da tua ke blom kan.. At least aku ade dip kan..huhuh..

And I've been offered to further my stdy in applied chemistry at uitm.. Aku soooka.. But unfortunately, its at arau campus. Wth lah kan..

Aku sangatlah kuciwa.. Thought ill get shah alam.. Tatau cane ley tercampak kat arau sinun.. Bukan nak cakap apelah, tapi arau is tersangatlah asing untuk haku..

Asing yang cane yek? Well, aku takde kawan kat sane. Sedare mara jauh skali. Da la aku xdpt hostel. Klu dpt hostel tu xde hal sgt lah kan..

Ko bayangkan lah, dengan aku yang berperut boyot menunggu mase nk gve birth ni, cane lah aku nk survive kt sane? Oh myyy..

So, aku n hubby terbang lah ke shah alam untuk merayu rayu agar dapat tukar ke sa.. Unfortunate lagi, permohonan aku TIDAK diterima. Alasang nye? Kos aku da takde kt sa.. Wth lagih. Mintak tukar kos, tak dapat jugakk.

Menangis tak berlagu aku.. Skank lepak the curve layan perahsaan.. Tatau nk buat apekah sekarang.. Tetiba rase nk let go saje.. Tetibe rase malas nk stdy lagi.. Shoooot!!

5 pembebel berjaya:

NenetPenne (NP) said...

oh cemana eh...
kot ya pun bagilah hostel kan...
kalau i pun, i tak ada mood...

amer|zhafran said...

hahahaha..sabar2...

arau dekat jer dgn UUM mek weii..

hahaha...pikir elok2 noh..

Adam Aizad said...

sabar2 hehehe


Adem n cats meowww

atenzuppe said...

mai la shah alam wehhh skolah sme akuuu. mst syiokkk. hehe

Hussaini Mustafa said...

Aiyoyo.
Xyah lah wei. tunggu pas ko branak ah.
xde maknenye nk g jejauh camtu tyme2 genting ko tuh. Dengan ngidam lah apa nanti. haha. stay lah dlu umah. boyot kan diri dengan tenang. huhu ^^
ey, so kire ko rayu pn diorg x bg la ni?
haihhhh. ingatkn kite nk gathering kt sane lg ramai2 cam dlu kn kn.