U click me, I'll click u.

current mood :

im walking in the rain. i find myself trying to wash away the pain.

Wednesday, October 27, 2010

assalamualaikum..

lame betul blog aku ni tak ber-hapdate. alih2 sehari dua before final exam baru ade post baru? haiyoo. bagus betul bukan? huhuhuh!

this few weeks, aku rase sangat sangat sangatlah tak best. dengan problem sana problem sini. banyak sangat mende dalam pale hotak aku ni. dengan exam yang dah dekat tapi aku stil buat macam baru masuk semester baru, nahh. makin berat rasenye bebanan perasaan yang mengasak-asakkk!ni semester last aku as a student dekat kolej aku ni. hopefully lah. sebab aku memang dah malas nak jejak kaki kat kolej ni. bukan hape. rimas tengok muka2 yang tak berapa nak best kat sinun. bukannye ramai pon. sorang dua je. tapi yang sorang dua ni lah yang buat aku menyampah rasa cam nak cakar2 je muka diorang. aku mungkin nampak ok je. nampak ayu habesss. lemah lembut bagai. tapi kalau bikin aku hangin, sorry lah. tak kira ape status ko, ko terimalah layanan layanan yang setimpal dengan perbuatan ko yang menyakitkan hati tuh.

alhamdulillah, final project dah settle. even markah tak berapa nak bagus, even carry mark tak berapa nak flying-flying colors, aku redha. at least aku ber-usaha kot. kalau mase aku tak berapa nak berusaha tu, aku redha gak. huhuhuh. now kena ready and redha untuk finale pulakk. bosan. semester ni buat aku jadi malas nak sambung belajar. haish! ape mao jadik!?

aku risau gak, kot2 tekanan yang aku lalui ni beri kesan dekat pregnancy aku. mintak jauhhhhh. tapi masalah sekarang, aku tensen sebab aku jadik sangat lah malas. adekah sebab aku pregnant? jangan sampai anak aku jadik malas macam ibu die ni udah lah ye. haih.

4 pembebel berjaya:

faz-roll said...

lek la atin..
jom pekena kacip fatimah secawan..hehe

atienalova said...

kacip fatin takde keh?
heheheeee.

Nasuha Rafien said...

go go cayok atien...
you can do it!!
insyaAllah semua OK..

NenetPenne (NP) said...

eh eh sama, kat uni akak tu pun ada satu dua oarng yang tengok muka rasa mcm nak toreh jer... budget pandai pastu nak kawan dgn orang2 pandai... orang pandai tak cakap yang depa pandai dan tak payah nak announce satu fakulti yang dia pandai...
pastu bila lect puji presentation diaorang, mak ai siap announce kat FB lagi..cam chibai lorr...opss sorry tercaruts...ngeee...


bab2 markah assignment yang tak berapa nak up tu yang tak tahan...